Fps drop door de kou

Oorsmeer

Member
25 nov 2019
5
1
Trophies
2
Hallo
Is het mogelijk dat de fps lager word door koudere tempratuur
Namelijk ik heb een specna arms edge sa e07 ik schoot laatst 1.17joule en dag later teste ik weer en zat ik op 1 joule

Gassen (dus ook de zuurstof in je cilinder) krimpt bij kou en zet uit bij warmte, dus het is niet ondenkbaar. Dit effect is nog sterker bij CO2 en greengas-replica's waarbij deze zelfs kunnen stoppen met werken als het magazijn te koud wordt na een snel aantal schoten achter elkaar. Hoe sterk het verschil bij AEG's kan zijn zal per replica/gearbox verschillen en er zullen hier vast mensen zijn die dit effect herkennen (ik herken het alleen bij GBB's en ben eerlijk gezegd een mooi weer speler). ;)

Gassen (dus ook de zuurstof in je cilinder) krimpt bij kou en zet uit bij warmte, dus het is niet ondenkbaar. Dit effect is nog sterker bij CO2 en greengas-replica's waarbij deze zelfs kunnen stoppen met werken als het magazijn te koud wordt na een snel aantal schoten achter elkaar. Hoe sterk het verschil bij AEG's kan zijn zal per replica/gearbox verschillen en er zullen hier vast mensen zijn die dit effect herkennen (ik herken het alleen bij GBB's en ben eerlijk gezegd een mooi weer speler). ;)
Dit is idd de reden dat ik alleen in de winter altijd met een pump action shotgun en en bolt action sniper speel. En het feit dat er dan minder groen op de buiten velden is, dus je meer kunt zien waardoor meer range ook leuker word. (minder bb afwijking door blaadjes en takjes).