fps meting tiwrap TM hicapa

noudi93

Well-Known Member
17 sep 2017
55
36
Trophies
7
Hallo mensen,

Ik heb gister voor het eerst geskirmd met mijn TM hicapa. Bevalt perfect, alleen is er niet echt ruimte voor de tiwrap die je krijgt bij de fps meting. Ik had hem om de trigger guard maar dan past hij niet meer goed in mijn holster. En ik kan niet echt een andere plaats vinden om de tiwrap te doen.

Ik wou dus vragen hoe andere mensen met hicapa's dit oplossen?

alvast bedankt

Wat voor holster gebruik je? Ik doe hem eigenlijk ook altijd om de triggerguard. Nog geen problemen mee gehad.

En anders door het oog van de hamer?
Weet alleen niet of dat de slide hinderd bij het cyclen

Doe die van mij meestal of de grip. Past perfect in mijn holster.

Inderdaad om de hamer. Maar werkt met grote stugge tie-wraps niet lekker.
Met kleine tie-wraps kan het wel. Maar zorg wel dat die goed gepositioneerd is. Andes kan dit inderdaad problemen geven met de cycle van de slede.

Ik zag vandaag op BunkerHill ook iemand met een ty-rap om z'n holster.

Even een kleine vraag voor de hi capa grbruikers welk soort holster gebruiken julie?:) en bevalt hij natuutlijk;)

Imi plastic 1911 holster van aliexpress. Met een dremel goed werkend te krijgen... (is een 1911 afgeleide, alleen geen 100% match, dus iets van de trigger ronding van het holster verwijderen.) vergeet niet dat een plastic holster gaat schuren en sporen achterlaat.

Ik heb een Warrior Assault universal holster en een BlackHawk Omnivore X300 holster waar hij prima in past.

bedankt voor de tips, ik zal binnenkort is een beetje gaan testen met tiwraps om de hamer. Ik heb er ook aan gedacht om hem bij de gold match door de trigger zelf te doen. Volgens mij moet hij daar ook kunnen zitten zonder in de weg te zitten van de trigger pull.

en als antwoord op de andere vraag. De holster die ik stukje hierboven gelinkt hebt bevalt me perfect op dit probleem na dus.