Fps schommeling verminderen

Aiimbot

Member
24 apr 2019
19
2
Trophies
2
Goedendag,

Ik heb 2 aeg’s waar ik zelf regelmatig aan knutsel en de laatste tijd was ik hoofdzakelijk met de airseal bezig, deze probeer ik zo consistent mogelijk te krijgen.
Tot nu toe blijft de fps nog teveel schommelen per meting en ook van meting tot meting zit er verschil in.
Ik heb af een toe een meting met een maximaal verschil van 3 fps maar vaak ook 6-8 fps. Dit zou ik graag willen verminderen tot een een consistente 2-3 fps.
Ik heb zelf al de meeste voor de hand liggende diy mods gedaan zoals teflon tapen bij de cylinderhead en bucking, rc shock oil voor de o ringen en een een oring nozzle kopen. Bij 1 aeg heb ik de nozzle aan de tappet plate gelijmt omdat deze teveel speling had, ik kan alleen nog geen duidelijke vooruitgang in consistentie zien.
De oorzaak is naar mijn mening de nozzle/ bucking seal, ookal lijkt deze al echt best goed te zijn. In de gearbox zelf kan ik geen seal problemen vinden.
De oplossing die ik in gedachten had was een aantal retro arms cnc nozzles kopen die je per lengte kunt kiezen ( tot op de mm bedoel ik) en zo hopelijk de perfecte lengte te vinden
Voordat ik dit ga doen, dit is namelijk geen zekerheid voor succes, wil ik toch om advies vragen voor eventuele andere factoren die die ik over het hoofd heb kunnen zien. Er zijn misschien ook andere dingen die deze fps schommelingen kunnen veroorzaken.

Thanks!