Frontline sniper

yannick-hurks

Well-Known Member
21 dec 2014
307
29
Trophies
6
Is t mogelijk om met n bolt action mee te lopen met de frontline ?

Lijkt me wel vet namelijk om gwn mensen te spotten voor je team mates en zo je team naar de overwinning te helpen
En mocht je capture the flag doen dat je ze dan bij de vlag vandaan houdt

Of zeggen jullie dan van pak n dmr ?

Zeker in zo`n geval denk ik dat een goede AEG, of DMR meer geschikt is voor zoiets dan een sniper.

Maar naar mijn mening had dit ook wel bij 1 van de andere 3 actieve topics over airsoft snipers in gekunt.........

Airsoft, is niet vergelijkbaar met het echte leven. Ik denk dat bij airsoft de afstand te klein is, om die functie aan een persoon toe te wijzen. Meestal spelen de gevechten over 100 meter afstand af, op een terrein wat maximaal een keer 600 meter lang is..

Ik denk dat de meeste mensen wel kunnen zien of er 100 meter verder op iemand staat ;)

Daarbij is het voor een goed communicerend team (team met bijv. TTD) van zelf sprekend om te roepen wat je ziet doormiddel van RAD. En zo informeer je elkaar.

Ben het eens met de Twins. Ook wat betreft de afstand en het spotten en de topic ;)

Alhoewel ik wil toevoegen dat ik geregeld wat een goed schietende sniper mis bij bijvoorbeeld Bunker Hill. De snipers willen meestal in hun eigen squad rondlopen met hun Ghillie in plaats van embedden in een squad. Logisch natuurlijk! 

Maar ik zou graag een keer een goede embedded sniper hebben. Het lijkt me een goede toevoeging. Het komt vaak genoeg voor dat we sprongs gewijs naar voren gaan omdat we net buiten bereik zitten. Wanneer je een sniper embedded hebt kan je al wat mensen weg schieten en ze misschien zelfs zonder naar voren te springen uit dekking krijgen. 

Ben het eens met de Twins. Ook wat betreft de afstand en het spotten en de topic ;)

Alhoewel ik wil toevoegen dat ik geregeld wat een goed schietende sniper mis bij bijvoorbeeld Bunker Hill. De snipers willen meestal in hun eigen squad rondlopen met hun Ghillie in plaats van embedden in een squad. Logisch natuurlijk! 

Maar ik zou graag een keer een goede embedded sniper hebben. Het lijkt me een goede toevoeging. Het komt vaak genoeg voor dat we sprongs gewijs naar voren gaan omdat we net buiten bereik zitten. Wanneer je een sniper embedded hebt kan je al wat mensen weg schieten en ze misschien zelfs zonder naar voren te springen uit dekking krijgen. 

Als ik het zo lees op het forum zijn er een hoop mensen die aan een DMR beginnen, heb je zo 2 DM's per squad. :P

Het kan wel maar reken maar dat je dan gewoon aan het schieten bent met je sidearm.

Ik was vandag bij RSL airsoft. Wij moesten een vlag bij de vijandelijke spawn inleveren. Dit is gelukt met zen drieën. De man met de vlag liep samen met een ander langs de bosjes en schakelde alles uit op hun 12 uur. Ik liep een stukje vooruit op 2 uur van mijn squad om ambushers uit te schakelen. Ik had die dag ook meer hits met mijn side arm dan sniper.

Nou is dat ook niet echt de rol van een embedded sniper zoals ik die zie. Ik gok dat RSL een beetje Balls and Arrows aan doet, dus dat je daar ook niet overal de ruimte hebt om te snipen? Wel heel vet dat je daar de meeste hits mee hebt gepakt. 

Als ik een embedded sniper zou hebben op Bunker Hill, zou ik echt over Ho Chi Minh in het midden gaan waar je als sniper/DMR de ruimte hebt om ons te supporten en mensen uit dekking te schieten. 

Ik heb een keer samen met David en Robin (volgens mij) alledrei met een ghillie suite een midddagje huisgehouden op Bunker Hill. Dat was erg tof toen.

Maar echt sniperen spelen lukt je wss alleen op milsims op grote terreinen waar je daadwerkelijk ongezien rond kunt sluipen.

Als ik t zo hoor is snipen in nederland nog in ontwikkeling en zijn de velden wat kleiner

Of heb je in nederland ook velden waar je met auto's moet rijden net zoals in schotland ?

En @jan als ik mijn eerste keer ga skirmen zou ik dan een van jou replica's kunnen gebruiken gear heb ik in principe al (met voorkeur de specna arms)

Heb nog n oud airforce uniform liggen met parka broek en bilaminaat in woodland en heb nog n woodland boonie dr bij

Maar dat zal pas na 20 juni zijn en vraag op mn verjaardag de VOG aan, maar hoelang duurt dat ongeveer ? Voor je m hebt ?

Gr

Mn gear :)

http://i1297.photobucket.com/albums/ag30/yannickhurks/Mobile%20Uploads/20150105_193831_zpsab5ebe85.jpg[/IMG][/URL]

http://i1297.photobucket.com/albums/ag30/yannickhurks/Mobile%20Uploads/20150105_194011_zpsc06ecdca.jpg[/IMG][/URL]

Ben dr nu ook uit hoe ik foto's kan plaatsen via links via mn telefoon :)

Hi yannick, zou voor een keer wel kunnen hoor! Hpde hop up zit alleen los bij mijn model dus die moet je blijven draaien ;) maar verder nog steeds prima ding. Mijn backupje voor als de m16 kuren heeft. 

@Yannick.     Zo maar een tip, je moet zelf maar zien wat je er mee doet.........

Om andere mensen niet tegen het zere been aan te schoppen, zou ik de rangen achterwege laten als ik jouw was....Velen (vooral defensie / ex defensie)  vinden dat rangen verdient moeten worden door opleiding / training en inzet.  En kunnen er zeer slecht tegen als er een "jong snotneusje" of andere personen die niet hebben gediend,  met rangen loopt te paraderen welke hij niet verdiend.   Het scheelt nog dat je een Amerikaanse rang hebt, maar het zal niet lang duren voordat je er op aangesproken word.

@Jan
de hop up zit alleen los bij mijn model dus die moet je blijven draaien

Kun je niet het kleine kruiskopschroefje op je hopup tandwiel, iets beter vast draaien?

Thanks @jan want ik zit er aan te denken om m ook te kopen als begin replica

Snap ik maar t is n krijgertje van iemand en ga dr niks afhalen maar haal bij com-bat.nl n full set voor 70 euro dus dit is voor introduce dag :) @Eviltwin-NL

Nee jammer geneog niet. Zit al vast. Dus moet een keer 2 tientjes uitgeven en een nieuwe hop-up er in gooien. Maar omdat het niet mijn main is heb ik daar nog geen zin an gehad ;)