Full Auto Sidearm (edit)

• Onderwerp starter Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum Startdatum
J

jules.cornelissen

Vanwege inlog problemen heeft Jan mijn account verwijderd in de hoop dat als ik een nieuwe account aanmaakte het opgelost zou zijn en dat is het! Dus hierbij de post nog een keer maar dan met een naam en gezicht erbij!

Hey allemaal,

Ik lag weer eens te denken in bed omdat ik niet kon slapen en ik dacht...

Een full auto side arm lijkt me wel wat!

En dan niet een Mp5K of een MP9 (meer machine pistolen ken ik niet echt maar als je ze weet kom maar op).

Maar gewoon een ordinaire full auto Glock ofzo? Met een groot magazijn eronder? Zijn die er? Of ander full auto pistols en machine pistolen die klein zijn maar wel redelijk snel en ver schieten?

Ben benieuwd naar jullie hersen spinsels!

Gr,

Jules

Yupz die zijn er. Dat noemen ze een glock 18c. En voor de glock maken ze een 50rnd magazijn. Je hebt de keuze tussen een Tokyo Marui of WE. Ik raad de eerste aan. Een TM schiet verder en is veel betrouwbaarder.

Er zijn nog wel meer pistolen die full auto kunnen. De M93R van KWA/ASG is ook een goede keuze, deze heeft naast single en full auto ook nog een burst selectie.

Maar waarom de wens voor een full auto sidearm? 

You Tube!!

Het kanaal voor al uw natte full auto airsoft pistol  dromen!

Het is jammer dat de H&K VP70 er nog plastickerig dan in het echt uit ziet,maar die zou ik wel in een iets betere uitvoering willen hebben.gewoon omdat ik ooit bij de RP eens mee in tri burst heb mogen schieten. Heel aparte ervaring!.(en ook een vet bakbeest van een pistool)

@oddball nou dat zal ik je vertellen. Veel van jullie weten dat ik nu al een tijdje loop te klooien wat betreft een eerste replica/loadout. Maar ik weet het gewoon niet, echt niet... Maar ik weet wel dat ik een shotgunloadout geweldig vind. Dus wil ik gewoon een cheap ass springer shotgun kopen om te kijken hoe het speelt. Mocht het erg tegenvallen dan is er niks overboord en kan ik een andere primary aanschaffen. Maar wil niet geheel met troep beginnen en wil dus een goede secondary. Een pistool, semi of full auto. Mag allebei, ik dacht alleen dat full auto verder en natuurlijk sneller zou schieten. Eigenlijk een beetje om de minpunten van de shotgun te maskeren. Het maakt me niet uit verder dat ik dan beter positie moet kiezen en moet timen wanneer ik de trekker overhaal. Ik vind een shotgun loadout gewoon moker gaaf haha!

Tsja ergens ervaar ik met mn AK met folded stock ook dat gevoel volgens mij.

Pakt als een pistool en heeft behoorlijke kracht.

https://youtu.be/aAwnnfHouxE

nBX5Gsml.jpg
[/img]