(Fysiek & Web) Airsoftshop.be (AA & Gear)

Sander

Partime Mod
10 mei 2014
2.224
1.564
Trophies
36
overons.jpg

Website: Airsoftshop.be
E-mail: <a rel="nofollow" target="_blank">info@airsoftshop.be</a>
Telefoon: +32 (0)498 63 02 66
Adres:
Ieperstraat 152
8970 Poperinge
BELGIË
Waardering: 9
Kanttekening: In belgië mogen replica’s niet per post worden verzonden.
Toelichting:
Ik heb al verschillende malen zaken gedaan met Airsoftshop.be – allen naar tevredenheid.
Het begon met een web order voor accessoires. De website is erg overzichtelijk en werkt vlot. Er wordt ook altijd duidelijk aangegeven of iets nog in stock is of niet.
Na het plaatsen van de order werd het zaakje dezelfde dag al verstuurd (mits je het een beetje tijdig plaatst). Erg vlot dus. Na twee dagen in huis – een tevreden klant!
Ik heb ook meerdere keren met ze gemaild en gebeld om vragen te stellen. Op de mail wordt niet altijd direct gereageerd (door drukte), maar dan was er altijd de telefoon om even te overleggen. Erg klantvriendelijk.
Uiteindelijk heb ik ook een keuze gemaakt voor een replica. Die was nergens anders dan daar te krijgen, dus heb ik een roadtrip gemaakt. Aldaar even gezellig over airsoft gebabbeld en wat replica’s in handen gehad. Vervolgens inkopen gedaan en naar huis.
Al met al vooral goede ervaringen. De replica’s zijn netjes geprijsd.
Enige kanttekening is dat accessoires zoals LiPo’s soms wat aan de dure kant zijn. Deze kan je beter bij een web-hobbyshop bestellen.
Verder, niets dan lof!
 
Zeer goede shop, zowel de webshop als de fysieke winkel.


Tegenwoordig versturen ze alles al met een dusdanige spoed dat je het daadwerkelijk de volgende dag in huis hebt, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt bij de andere webshop en ze kunnen nu wel AA's versturen maar dan moet je bij hun kopen via hun andere website www.airsoftshopeurope.com