(Fysiek & Web) Graziani Gunshop (AA & Gear)

Sander

Partime Mod
10 mei 2014
2.224
1.564
Trophies
36
De winkel is met een navigatie prima te vinden. Voor mij was het een aardig stuk binnendoor. En let op; als er 70km/h aangegeven staat omdat er een afslag komt, rij dan ook maar 70km/h. Bij vele van dit soort punten staan flitspalen in een legergroene kleur waardoor mijn uitstapje een tikeltje duurder zal uitvallen dan verwacht.
De parkeergelegenheid is in de omgeving vrij ruim. Ik heb voor de deur kunnen parkeren waar een aantal vakken zijn echter zijn deze vakken voor maximaal 30 minuten (op moment van schrijven).
Eenmaal aangekomen bleek het een vrij kleine winkel te zijn maar toch was het aardig druk. Beide medewerkers spreken en verstaan prima Nederlands (een medewerker was daadwerkelijk een Duitser).
Doordat het zo druk was heb ik me minder uitgebreid laten informeren dan ik me vooraf voorgenomen had. Op zich is dat niet erg want ik was al goed voorbereid en ik ging gericht voor het aanschaffen van een AA.
De medewerkers waren uiterst aardig en waren bereid items uit de verpakking te halen zodat je ze eens kon vast houden.
Het aanbod is, voor het formaat van de winkel, groot. Er stond van alles uitgestald. Ze hebben beperkte accessoires voor je apparaat maar ook het aanbod van combat gear e.d. is zeer beperkt.
Zou ik nog een keer gaan?
De ervaring was vrij kort maar ik zou daar wel nog een keer naar toe gaan. Al heeft de webshop, gezien de afstand, de voorkeur.
Beoordeling:
- klantvriendelijkheid: 7
- geduld: n.v.t.
- ervaring en kennis: 8
- mogelijkheid om artikelen vast te houden: 9
- goede prijs / kwaliteit verhouding: 6
- voorraad: 7
- webshop: 5
- nazorg: n.v.t.
 
Afgelopen weekend met een collega naar Graziani Gunshop geweest. Na 2 winkels te hebben bezocht niet ons zwaar tegel vielen (Graziani Harderwijk en Hes van Zweden Arnhem) hadden wij hier al onze hoop op gevestigd om niet met lege handen naar huis te gaan die dag. Mijn collega zou voor zijn 1e AA kijken en ik...tsja.. kan altijd wat extra's gebruiken:p Van buiten leek het alsof het weer een half om half winkel zou zijn (echte wapens en AA's) Eenmaal binnen bleek dit echter alleen AA's te zijn. Het is een niet super grote winkel, maar heeft een heel diverse aanbod en alles is aan te raken, niks achter slot en grendel of mooi gepoetste glazen raampjes. Al vrij snel werden wij geholpen door een van de winkelmedewerkers. Deze nam rustig zijn tijd en heeft meerdere AA's er bij gepakt om te kijken wat mijn collega het best beviel. Geeft eerlijk zijn mening legt uit wat de voor en nadelen zijn van de type AA's die wij vast hebben gehad. In totaal is de winkelmedewerker een goed uur met ons bezig geweest, terwijl het steeds drukker werd in de winkel. Hij nam alle tijd over uitleg van de verschillende batterij soorten, BB soorten etc. etc. Al met al een positieve ervaring. Eenmaal bij de kassa werd er ook nog eens besloten dat we de reddot wel met 25% korting mee konden krijgen en hij deed er nog 1 zak BB's voor niks bij. Erg fijn geholpen en we gaan zeker voor de aanschaf van onze volgende AA's naar Graziani Gunshop. Een ander leuke bijkomstigheid is dat er steeds meer en meer mede airsofters langs kwamen, waarmee we ook weer een praatje hebben gemaakt en zo ons airsoft netwerk weer wat kunnen uitbreiden, wat meer info over verschillende velden hebbenn kunnen delen en natuurlijk hebben kunnen patsen met onze aankoop:p