(Fysiek & Web) Joppies Dump (AA & Gear)

Sander

Partime Mod
10 mei 2014
2.224
1.564
Trophies
36
Joppies Dump
Herenstraat 43b
1211 CA Hilversum
035-6240143
Categorie: BB’s, AA’s, Gear
Opmerking: Webshop bied slechts enkele producten aan. Winkel zelf bevat veel meer. Zeer vriendelijke service, nemen advies van klanten aan en mochten ze iets niet hebben zoeken ze graag met jou een oplossing om het alsnog geleverd te krijgen!
 
3 weken geleden mijn replica hier aangeschaft: ASG CAA M4 Carbine Black
Nette afhandeling, registratie en zoals hierbovenstaan.. zeer vriendelijk personeel.

Situatie nu: problemen met mijn replica, (korte versie) problemen in de gearbox. In de tijd dat ze naar het probleem zochten werd mij een kopje koffie aangeboden en daarna werd mij verteld wat er precies aan de hand was. Aangezien ik 3 weken later een skirm had wouden ze mij een leen replica uitlenen, maar dit was voor mij nu nog niet nodig. Transparant over de situatie en wat ze ermee gaan doen. Aangezien ik hem nog maar 3 weken heb is hij terug gestuurd naar de fabrikant, krijg de gerepareerde variant terug of een nieuwe. Wordt via hun op de hoogte gehouden van de situatie.

Eerste UPDATE: 3-11-2016

Zojuist mail gekregen en daar werd mij verteld dat het vanaf de fabrikant ongeveer 10-14 (werk?) dagen zal duren. Gezien hun eerdere aanbod dat ik een leen replica (i.v.m. een skirm op 20 nov.) heb ik dit nog even nagevraagd en het aanbod blijft staan.

Tweede UPDATE: 17-11-2016

Dinsdag (15-11) gebeld of zij al meer wisten wanneer de replica binnen zou komen, hierop konden ze helaas geen antwoord geven. Ze gaven mij wel de stille hoop dat als het woensdag of donderdag verstuurd zou worden (vanuit België) dan zou het zaterdag binnen komen. Helaas is het nu 16:45 en de hoop is nu vervlogen, overigens hadden ze niet gereageerd op mijn mail vandaag of hun bericht hadden gehad van de leverancier..
Leen replica wat ik mocht gebruiken is een m4 of een mp5. Zal hier geen gebruik van maken aangezien ik een 2e hands TAR heb gekocht van een maat. Veel pech en ongeluk met de aanschaf van m'n eerste replica :(
 
Laatst bewerkt:
Derde UPDATE: 19-11-2016

Vrijdag (18-11) kreeg ik een verassend emailtje. Ze hadden de replica binnen gekregen! Nadat hij de test door hun zelf had doorstaan bevestigde zij mij dat de replica nu goed werkt en had meteen de afspraak gemaakt om hem zaterdag middag op te halen.
In de winkel stond alles netjes klaar en had nog interesse in een lipo en een mid cap. Voor de pech die ik heb gehad met de replica hoefde ik maar de helft te betalen van de lipo en het magazijn. Heel erg netjes opgelost allemaal !
Vol enthousiasme zou ik mn replica gaan gebruiken op het veld de 20e van november, bleek hij 375 fps te schieten terwijl 350 fps is toegestaan... Maar goed dit knutselwerk hoop ik zelf te kunnen oplossen! :p:rolleyes:
 
Zaakje op 20 +-/ loopafstand van station Hilversum,

De website doet eigenlijk echt onder aan de winkel zelf, een groot herenhuis omgebouwd tot winkel. Op de begane grond ruime keuze uit je welbekende dumpspullen, ex-domein spul, allerlei helmen, messen, zwaarden, uitrusting, schoenen etcetera.

De trap naar boven is aangekleed met een hele dikke verzameling voornamelijk bestaande uit Wo2 spul van de eigenaar zelf. Dit is dan ook enkel voor de aankleding, en is niet te koop.

Boven is er ruime keuze aan vizieren, 5 vitrines vol airsoftreplica's en toebehoren. De zaak is eigenlijk voornamelijk begonnen als airgun zaak en ook deze vuurw@pens zijn daar te vinden. Er hangen wel meer real-steel stukken waaronder een AK47-S, Bren LMG en een K98.

Het is een leuke zaak en ze gaan hier zeker voor klantenservice. Ik heb er een real-steel scope gekocht welke niet op een replica paste vanwege de mounts voor echte w@pens, en deze werd netjes en kosteloos even omgebouwd met geschikte mounts.

O en ze houden wel van een praatje, dus denk niet even snel langs te vliegen :)
 
Dit is voor mij de dichtstbijzijnde airsoftwinkel. Erg fijn personeel en behulpzaam. Winkel zelf is niet heel groot maar wel fijn. Ik ga er toevallig vanmiddag nog even langs voor wat custom werk voor mijn volgende projectje :cool:

p.s. deze shop stond een paar posts hieronder al in de lijst onder de naam Joppie's Dump zoals deze in de omgeving bekend staat en wat ook op de gevel staat :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Dit is voor mij de dichtstbijzijnde airsoftwinkel. Erg fijn personeel en behulpzaam. Winkel zelf is niet heel groot maar wel fijn. Ik ga er toevallig vanmiddag nog even langs voor wat custom werk voor mijn volgende projectje :cool:

p.s. deze shop stond een paar posts hieronder al in de lijst onder de naam Joppie's Dump zoals deze in de omgeving bekend staat en wat ook op de gevel staat :p

Ah. Niet gezien :/

@Sander (of andere mod) Topic mag evt. samengevoegd worden met 'Joppie's Dump' mocht dit gewild zijn.