(Fysiek & Web) Reload Airsoft in Wouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel

Lima Charlie lid
27 jun 2014
626
251
Trophies
26
http://www.reloadairsoft.nl/https://www.facebook.com/reloadairsoft 

mLwa5X7.jpg

<b style="font-size: small; ">Reload Airsoft</b>
<div><font face="Arial, Verdana" size="2">Omgang 25</font><font face="Arial, Verdana" size="2">4724EN Wouw</font><font face="Arial, Verdana" size="2">0165-201275</font><font face="Arial, Verdana" size="2">klantenservice@reloadairsoft.nl</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2"><b>Openingstijden:</b> </font><font face="Arial, Verdana" size="2">Maandag: 11:00 tot 17:00</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Dinsdag: Gesloten (of op afspraak)</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Woensdag: 11:00 tot 17:00</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Donderdag: 11:00 tot 17:00</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Vrijdag: 11:00 tot 20:00 (Koopavond)</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Zaterdag: 10:00 tot 17:00</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
5LtNGX2.jpg
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
HA98iww.jpg
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
sh3KW5y.jpg
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">De winkel is pas sinds kort open (19-7-2014) dus maar eens gaan kijken.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Verwacht geen enorme verzamelingen AA's aan de muur maar hier moet je naar mijn mening zijn als je met een stel fanatieke Airsofters wil overleggen hoe je het beste je AA kan upgraden of repareren.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Naast een paar hele interessante AA's in de (goed beveiligde) vitrine vind je hier ook wat kleding, handschoenen, headsets en schoenen.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Maar ook een FPS meter, full facemasks, PTT's, helmen, etc.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">En ook 101inc spul waar ik zelf dan weer niet zo'n fan van ben maar dat is persoonlijk.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Niet al te veel keuze maar genoeg om ervoor te zorgen dat je voorbereid op het veld komt.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Daarnaast hangen er allerlei internals aan de muur zoals veren, gearsets, nozzles, etc. Genoeg om zelf of door hun je AA up te graden of te repareren.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Maar veel belangrijker, ze airsoften zelf ook en hebben zelf ervaren wat wel en niet werkt. Daarom kunnen ze je goed adviseren en op weg helpen. Ze zullen je bijvoorbeeld als beginnend airsofter niet zomaar met een sniper weer laten vertrekken maar proberen samen met jou uit te zoeken wat je wilt in het veld en je bijvoorbeeld te laten beginnen met een wat eenvoudiger M4 platform. Liever een tevreden klant die later terugkomt dan een snelle deal sluiten zeg maar.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">En nu komt het: wat ik erg leuk vond is dat ze hun eigen vesten ontwikkelen (al 14 jaar mee bezig), hun eigen silencers ontwerpen en laten draaien op een CNC-machine en zelfs hun eigen AA's ontwerpen en samenstellen (op het ogenblik een prototype CQB versie van een M4).</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Bijvoorbeeld dit vest: http://www.reloadairsoft.nl/tactical-gear/tactical-vesten/tactiraven-tactical-vest-khaki</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Ze willen uiteindelijk van alles wat aan kunnen bieden van laag en midden tot hoog segment, voor iedereen wat wils lijkt het.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Als je in de buurt ben, ga er even kijken, helemaal als je wat aan je AA wilt laten doen of hem wilt repararen. Ben benieuwd waar ze naartoe groeien en waar ze nog meer mee gaan komen. Ze zijn er net maar aan hun enthousiasme zal het zeker niet liggen denk ik ;-)</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Beoordeling:</font><font face="Arial, Verdana" size="2">- klantvriendelijkheid: 9</font><font face="Arial, Verdana" size="2">- geduld: 9</font><font face="Arial, Verdana" size="2">- ervaring en kennis: 9</font><font face="Arial, Verdana" size="2">- mogelijkheid om artikelen vast te houden: 9</font><font face="Arial, Verdana" size="2">- goede prijs / kwaliteit verhouding: 7</font><font face="Arial, Verdana" size="2">- voorraad: 7</font><font face="Arial, Verdana" size="2">- webshop: 8</font><font face="Arial, Verdana" size="2">- nazorg: nog geen ervaring mee</font></div>
 
Ik wil dit weekend of volgend weekend langs komen op een zaterdag stopt er daar in de buurt een bus?
 
Paar keer al wat besteld en een keer langsgeweest bij hun winkel in Wouw.


Aardige gasten die volgens mij wel weten waar ze mee bezig zijn en leuk om te zien hoe de shop nog helemaal in ontwikkeling is. Doordat ze nog niet alles op voorraad hebben, dat lijkt me zeker in het begin dat je een shop begint ook erg moeilijk, duurt het vaak een week voordat je je bestelling binnen hebt als je via de webshop besteld, maar ach, dan wacht je een keer iets langer :)


Overall indruk is positief en eindelijk een shop vlakbij in de buurt
 
Is het mogelijk om deze post te updaten naar QTAC? Ik wil graag een reviewtje plaatsen.
 
Maak maar een nieuwe post aan deze gaat opslot aangezien qtac inmiddels ook van locatie verhuisd is dus de foto's ook niet meer recent zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.