Fysiek winkelen bij Airsoft freaks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baldy

Active Member
27 jun 2014
32
10
Trophies
3
Ik ben dit weekend even over de grens in België wezen kijken bij ASF http://www.airsoft-freaks.com/
Ik zag dat ze hun website hadden vernieuwd , en dat zag er mooi en overzichtelijk uit
er staat duidelijk op wat en hoeveel ze op voorraad hebben
Dus ik in de auto en op naar België , bij mij vandaan een uurtje rijden,(dus goed te doen)
De winkel ziet er keurig en overzichtelijk uit
Ik was vroeg ,ze gaan om 12 uur open, dus toen ik binnen kwam ,
was ik gelijk aan de beurt, ik wist wat ik wilde hebben , en de verkoper hielp me netjes
en gaf overal zeer goede uitleg bij, ik voelde mij daar erg welkom.
al met al een heel goede en ruime winkel, met zeer vriendelijk en kundig  personeel
Zeker nog weer eens een tripje waard !!
 
Hmmm... de eerste keer dat ik er kwam, moest de uitbater wel even laten weten hoe goed ze wel niet waren en dat de overige airsofters maar noobs waren. Kwam heel betweterig over en liet mij en verschillende klanten niet uitpraten. Ben blij dat er nu betere shops dichterbij zitten. Mij zien ze er in iedergeval niet meer.
 
Hoi Bjorn,
Ik denk dat ik dan een andere verkoper getroffen heb (gelukkig)
Het was bij mijn allemaal heel vriendelijk, echt waar !!
Andere mensen achter de balie kan een behoorlijk verschil zijn
dus ik begrijp jou wel
en welke shop zal jij adviseren?
 
Ik bestel meestal in het buitenland, maar ga naar de lokale shops voor onderdelen. Ik heb goede ervaringen met Unit13shop, Uniek midden Nederland en Reload airsoft.Hes van Zweeden vind ik veelste duur en de aftersale service is helemaal crap. Alleen wel handig dat hij naast een klant zit, waar ik zeer vaak kom.
 
Thanks Bjorn , voor je reactie,
daar kan ik wat mee!!
Unit13 zat ik ook aan te denken maar is bij mij vandaan wel 2 uur rijden
Maar dat heb ik er wel voor over
Toch maar een keertje gaan buurten ;-)
 
Ik heb heel veel verhalen gehoord over slachte service bij airsoft freaks. Helaas ook van te dure producten.U13 goede service in de shop en ook via inet nette service
 
Ik ben verleden week naar Unit 13 geweest
en dat is inderdaad een mooie zaak met vriendelijk personeel
en een schietbaan waar je gelijk je replica kan testen
Maar ook daar zijn er dingen die wat duurder zijn dan bij een ander
Dat blijf je toch houden denk ik
En wat ASF betreft ik spreek puur uit eigen ervaring
en die was eerlijk gezegd behoorlijk positief
 
ASF staat er om bekend dat ze erg duur zijn.
Unit13 is soms ook duurder dan bestellen via buitenland, maar vaak heb je dan wel weer garantie etc.
 
verkijk je bij bestellen buiten EU NIET aan douane kosten!!! deze kunnen er ook bij komen!
 
ASF is een tijdje geleden overgenomen, dus bij hen zal je niet meer terecht kunnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.