G&G AK 47 Top Tech Line

Tim_de_Jong

New Member
6 sep 2014
4
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2">Toen ik begon met Airsoft( ongeveer een jaar geleden ) was het voor mijn al snel duidelijk dat ik een Ak wilde hebben voor mijn loadout.Ik begon met een Cyma Ak met Blowback.Voor de prijs van 150 Euro was het een top Apparaat,maar ik wilde toch een betere Replica hebben.Toen ik ooit op Youtube een Filmpje van Levelcapgaming zag over de G&G Akm dacht ik bij mezelf.’deze moet ik hebben’.Ik verkocht mijn Cyma Ak en haalde de Gkm bij een Griekse webshop op/De prijs van dit appraat was niet mis,500 Euro.Daarbij moet gezegd worden dat je twee batterijen( later meer hier over) ,een lipo chargeer en een High Cap erbij krijgt.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Toen ik de doos openmaakte en het apparaat in mijn handen nam,was ik positief verbaasd.De laklaag op het hout is van uitermate goeie kwaliteit.Het laklaagje maakt het hout ongeloofelik lekker om vast te houden,zonder dat het te glubberige wordt.Het echte ijzer is ook van veel betere kwaliteit dan van de Cyma.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Het gene wat je gelijk opvalt wanner je het Apparaat krijgt,is dat de onder handguard niet vast zit aan de ‘boven’ handguard,dit is bij alle andere merken wel het geval.De reden is omdat G&G een unieke Lipo batterij in de houten handguard heeft verwerkt.Dit zorgt ervoor dat je dus niet maar hoeft te klooien met buttplate’s opmaken om je batterij in te stoppen.Eerst dacht ik dat dit maar gimmick ie was maar, na een paar weken van gebruik kan ik zeggen dat deze Custom Lipo zoals ik het vanaf nu ga benoemen, uitstekend werkt.Je plaats deze Custom lipo heel simpel,druk op een knopje schuif de ‘houder’ naar boven plaats de Lipo schuif de ‘houder’ omlaag en klaar.Ik kan jullie zeggen dat dit absoluut niet los komt,hoe hard je ook trekt de Custom Lipo blijft op zijn plaats.</font>
gkm-1.jpg
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Het gebruik zit op deze AA dus wel goed maar, hoe zit het met de Internals?.De freak dat ik ben heb ik gelijk alles opgeschroefd wat er maar open gestoeft kan worden.Ik kan jullie weer zeggen dat de Internals geweldige zijn,wel heb ik de Hop up bucking gelijk verwisselt met een fiat hop.Dit doe ik altijd aangezien ik vind dat fiat hop net was meer range hebben.De barrel die in de AA zit is een 6.03 Precisie barrel gemaakt van staal.Ik xal zeggen dat wanneer je besluit deze Replica te upgrade er geen nieuwe Barrel in te doen aangezien deze barrel al vrij goed is.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Fps </font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">De Fps van deze replica is afhankelijk van welke versie je koopt.Koop je de amerkikaanse dan zal deze rond de 400 schieten met een .20 BB,Koop je de Italie’s die ik heb dan schiet je een prima 340 -355 Fps. Er hoeft dus niet gedowngrade te worden.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Ondanks dat ik vol lof heb geschreven in deze review zijn er ook dingen die niet zo goed zijn aan de replica.Neem bijvoorbeeld de Blowback,deze werkt op lucht,dit zorgt ervoor dat het je gearbox niet belast.Mooi zal je zeggen waren het niet dat de blowback maar een milli meter naar achter schiet,een echte kogel shell zal nooit het geweer kunnen verlaten.Ik heb gelezen dat deze blowback systemen ‘los’ moeten komen maar naar een flink aantal schoten zie ik nog geen veranderingen,(tot nu  toe ) een gemiste kans van G&G</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Ook de magazijn catch is erg kieskeurig,ik heb een verschillende merken geprobeerd( King Arms, G&P ,Cyma ) maar geen een pasten in de AA.Opzich hoeft dit geen groot probleem te zijn omdat je altij de G&G magazijnen kunt kopen,waren het niet dat G&G voor deze AA geen Midcaps verkoopt terwijl ik dat wel prevaleer.Uiteindelijk heb ik wel Midcap maazijnen gevonden die paste maar,ik heb zeker 70 Euro weggegoid aan Magazijn die niet pasten,en dat is zonde.</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
tgk-74n-6.jpg
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
 
<font face="Arial, Verdana" size="2" style="font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">Omdat het systeem erg moelijk deed hier de rest van de review.Ik weet niet waarom de Foto's het niet doen graag hoor ik hoe ik deze als nog erin kan bewerken.</font><font size="2">
</font><font><font face="Arial, Verdana" size="2">Youtube link Levelcap https://www.youtube.com/watch?v=zwaCzmCbGJ4</font>
</font><div style="font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">
<font face="Arial, Verdana" size="2"> Conclusie </font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">De G&G Gkm is een duur maar,geweldige product geworden. De Blowback en de moeizame magazijn catch zorgen ervoor dat deze replica toch niet vlekkenloos is.De Custom lipo zorgt erachter voor dat je deze problemen al snel vergeet want persoonlijk e vind ik dit een absolute aanrader voor elk Airsoft merk.STAP OVER NAAR DE CUSTOM LIPO’S</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2"><font size="2">Ben jij een Ak fan en zoek je een replica die goed preseert en vooral goed </font>aanvoelt<font size="2"> neem dan zeker een kijkje naar de G&G GKM </font></font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Pros</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">-Geweldige custom Lipo's</font><font face="Arial, Verdana" size="2">-Fijnen lak laag op het hout zorgt voor een goede grip</font><font face="Arial, Verdana" size="2">-FPS is perfect voor de Nederlandse markt</font><font face="Arial, Verdana" size="2">-Internals van goeie kwaleteit </font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Cons</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">-Blowback systeem erg matig</font><font face="Arial, Verdana" size="2">-Magazijnen vinden die passen kan een behoorlijke klus zijn.</font>
</div>
 
Nette review.
Custom lipo's zijn voor mij echter een dooddoener als een AEG die heeft. Ik wil graag zelf bepalen wat ik erin hang en de lipo's ook in andere apparaten kunnen gebruiken.
Verder even over de magazijnen. Vrijwel iedere AK variant heeft soms moeite met magazijnen van een ander merk. Het is meestal voldoende om even de voor of achterkant bij te vijlen zodat ze wel passen. Kwestie van kijken waardoor hij niet past.
 
Nette review.
Custom lipo's zijn voor mij echter een dooddoener als een AEG die heeft. Ik wil graag zelf bepalen wat ik erin hang en de lipo's ook in andere apparaten kunnen gebruiken.
Verder even over de magazijnen. Vrijwel iedere AK variant heeft soms moeite met magazijnen van een ander merk. Het is meestal voldoende om even de voor of achterkant bij te vijlen zodat ze wel passen. Kwestie van kijken waardoor hij niet past.
Yeah
Ja ik snap je probleem met custom Lipo's.Echter ik speel Airsoft met mijn broer,dit betekent dat wij hier een emmer vol Lipo'batterije hebben liggen van verschillend van 7.4 tot 11 Volt.
Voor mijn is de Volt in deze Custom Lipo's sterk genoeg.Het is een 11 volt. Dit zorgt ervoor dat de rate of fire goed genoeg is .Daarom vind ik de Custom Lipo op deze Replica geweldig.
Ik wil je bedanken voor de tip omtrent de magazijnen.Na wat vijlen passen ze. 


<blockquote rel="Hogader">Nette review.
Custom lipo's zijn voor mij echter een dooddoener als een AEG die heeft. Ik wil graag zelf bepalen wat ik erin hang en de lipo's ook in andere apparaten kunnen gebruiken.
Verder even over de magazijnen. Vrijwel iedere AK variant heeft soms moeite met magazijnen van een ander merk. Het is meestal voldoende om even de voor of achterkant bij te vijlen zodat ze wel passen. Kwestie van kijken waardoor hij niet past.
Yeah
Ja ik snap je probleem met custom Lipo's.Echter ik speel Airsoft met mijn broer,dit betekent dat wij hier een emmer vol Lipo'batterije hebben liggen van verschillend van 7.4 tot 11 Volt.
Voor mijn is de Volt in deze Custom Lipo's sterk genoeg.Het is een 11 volt. Dit zorgt ervoor dat de rate of fire goed genoeg is .Daarom vind ik de Custom Lipo op deze Replica geweldig.
Ik wil je bedanken voor de tip omtrent de magazijnen.Na wat vijlen passen ze. 


</blockquote>

<br/>