G&G CM16 SRL vs Specna Arms SA-A03

robertV

Member
13 okt 2017
11
1
Trophies
2
een goede middag iedereen,

ik ga zelf beginnen met airsoften en wilden binnenkort mijn eerste AA aanschaffen.

hierbij ben ik na veel lezen en kijken op deze 2 types uitgekomen aangezien ik toch wel een stalen/metalen uitvoering wil.
- Specna Arms SA-A03
- G&G CM16 SRL

ik hoop dat er mensen zijn die er ervaring mee hebben of tips zijn natuurlijk altijd welkom ?
zit er een groot verschil tussen de 2 ? ook qua batterijen ?

ik hoor het graag van jullie !

Laatst bewerkt:
Beide prima start replica's en praktisch op een zelfde niveau, de G&G zal iets betere range en accuracy hebben gezien de G&G green bucking een geweldige bucking is en de specna heeft het voordeel van een Quick change spring guide en een full metal body. Daarbij heb je bij de Specna een Mk18 en kopie en is de G&G een eigen verzinsel in dat op zicht. Ik zou gaan voor degene die je mooi vind gezien de rest on par is en qua batterijen kunnen ze beide dezelfde aan qua grote.

Nou, ik heb je deze replica's aangeraden als beginnersreplica, dus mijn mening kun je al halen uit je welkomsttopic ;-)

In ieder geval heel veel plezier met Airsoften! :D

• Leuk
Waarderingen: robertV
Ben zelf meer voorstander van Specna, maar dat heeft er alles mee te maken dat ik wel wil voelen dat ik een replica in m’n handen heb... maar waarschijnlijk is G&G standaard wat beter met z’n internals...

Zoals @Rebelattack ook al zei, kies wat je leuk/mooi vind!

Groet,
Peter