G&G GC16 Predator veer geluid!

  • Onderwerp starter RottenVampyr
  • Startdatum
R

RottenVampyr

Hallo

Ik heb sinds kort een G&G GC16 Predator in mijn bezit.
Toen ik hem ff ging testen hoorde ik dat er een geluid van de veer te horen is (zie bestand)
Is dit een normaal geluid of moet dit zsm verholpen worden en wat kan het zijn?
 

Bijlagen

  • WhatsApp Audio 2018-01-19 at 20.51.10.zip
    7,4 KB · Weergaven: 166
Ik heb het zelf nog niet eerder gehoord bij een van mijn replica's.

Schiet hij verder gewoon normaal/goed?

Is het een nieuwe of 2de hands replica?
 
Kan gebeuren als de veer korter is geknipt waardoor hij kan rond springen en daardoor een geluid maakt, maar zorgen om maken is niet echt nodig gezien het geen schade zou kunnen aanrichten.
 
Volgens mij staan g&g's hier redelijk bekend om toch? Althans ik hoor dit wel vaker op internet en mijn cm16 srl en de gc16 predator van mijn kameraad (beide nieuw gekocht) maken dit geluid ook en we hebben nog nooit problemen gehad.

Het zouden overigens de veren in de body moeten zijn. Met name de veer van de bolt handle door te trillingen van de replica zou je die veren horen. (althans dit is wat ik zie en lees op internet)
 
Hey, ik zal vanavond even naar mijn eigen Predator luisteren om te zien of ik hetzelfde probleem heb, het was mij in ieder geval nog niet opgevallen :p
 
Hey, ik zal vanavond even naar mijn eigen Predator luisteren om te zien of ik hetzelfde probleem heb, het was mij in ieder geval nog niet opgevallen :p
Als het bij jou niet is dan is het misschien te verhelpen xD