G&G magazijn te strak

Boyka2345

Member
16 sep 2017
13
3
Trophies
2
hallo allemaal,

Ik heb een tijdje terug 2 mid caps gekocht bij gunfire van het merkje G&G voor mijn specna arms SA-V04 helaas was er toen geen m4 magazijnen van specna op voorraad en op dit moment ook niet.

Het probleem is dat wanneer ik hem erin wil drukken je heel hard moet drukken voor dat hij hem erin klikt en uithalen is een nog groter drama hij zit dus zeg maar te strak. Ook ( heb geen idee hoe het heet) komt er een stokje uit de magazijn uitsteken waar de bb vandaan komen er elke keer uit die ik dan weer terug moet drukken

kan iemand mij helpen?

linkje magazijn: https://gunfire.pl/product-eng-1152201356-Mid-cap-type-magazine-for-the-M4-M16-type-replicas.html

Is ook zo geweest bij mijn G&G replica ze zijn gewoon redelijk groot voor de magwell en daardoor strak, na gebruik zou dat wel moeten inslijten en uiteindelijk zal het wel goed gaan. Het uitsteeksel wat eruit komt is om te zorgen dat elke bb wordt gefeed, bij een traditionele mid cap verlies je altijd de laatste 3 a 4 bbs.

Ik heb mijne laten in slijten door thuis het een paar keer te releasen, maar ligt er een beetje aan hoe strak ze werkelijk zitten, als het echt heel straks is zal wat bij schuren misschien een betere optie zijn, gewoon een beetje schuren, passen en zo door totdat het perfect gaat.