G&G RK74E met gate v3 probleem

bartonas

New Member
15 apr 2018
4
0
Trophies
1
Ik heb gister een gate v3 geinstalleerd na het sneuvelen van de orginele mosfet, Alles zit er goed in en werkt goed. Gears lopen soepel, replica schiet. Geen fouten daarin, Echter heeft de fire selector wel problemen.
Er zit dus danig veel speling op dat hij tijdens vuren van selectie switched en de gate de motor stop zet (fout code E10).
Ook is in de software te zien dat de selector plate niet goed meeloopt met de fireselector zelf, Waardoor ik dus denk dat er iets aanloopt.
Ben een beetje radeloos wat ik kan doen, Nieuw fire selector is wel al besteld. Hopenlijk veranderd dat wat.

Zijn hier goed techies in Noord-Holland die mij zouden kunnen helpen tegen betaling?

Alvast bedankt!
 
Ik ben niet bekend met G&G ak's maar verwacht dat ze niet verschillen met lct/e&l/cyma.
Heb je gekeken of de fire selector niet verbogen is? Dan heeft ie te veel speling en valt ie van full auto naar single. Als het goed is zou een nieuwe fire selector het probleem moeten oplossen.
Wat ook problemen kan geven is dat je de tandjes van de selector niet goed hebt gezet. Dus het mechanisme wat op de gearbox zit.
Ik woon zelf in Enschede dus helaas wat te ver vanaf Noord holland anders had ik je graag geholpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartonas
Ik ben niet bekend met G&G ak's maar verwacht dat ze niet verschillen met lct/e&l/cyma.
Heb je gekeken of de fire selector niet verbogen is? Dan heeft ie te veel speling en valt ie van full auto naar single. Als het goed is zou een nieuwe fire selector het probleem moeten oplossen.
Wat ook problemen kan geven is dat je de tandjes van de selector niet goed hebt gezet. Dus het mechanisme wat op de gearbox zit.
Ik woon zelf in Enschede dus helaas wat te ver vanaf Noord holland anders had ik je graag geholpen.

Ik hoop persoonlijk ook dat de fireselector die ik besteld heb het verhelpt, toch ben ik bang dat je gelijk heb en dat er intern iets fout zit.
In ieder geval bedankt voor het aanbod en het meedenken!