G&G umg vs H&K ump sportline

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Deze vergelijking heb ik op dit forum een x voorbij zien komen maar geen bevredigend antwoord gelezen .

De term sportline zie je vaker voorbij komen , wat ik begreep is dat het lichter materiaal is en kwalitatief gewoon minder afgewerkt .

Wat ik weet dat ik deze replicas allebei een V3 gearbox heeft maar daar houd de vergelijking wel op.

Die H&K ump kost maar 160 euro dan denk je gelijk dat zal wel troep zijn .

Die G&G wil ik ook upgraden dus rest de vraag wat is het slimste ?

Robin

Tja de beste externals zijn de G&G en de beste prijs zijn de H&K dus zeg het maar ;)

Prijs verhouding is natuurlijk niet de beste prijs per direct, maar ik zou zelf overwegen wat ik interessanter vind afhankelijk van waarvoor het is. Wordt het veel gebruikt en regelmatig is waarschijnlijk de G&G een betere optie, maar is het meer een back up en/of project dan is wss de Umarex prima.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Zoals mijn tweelingbroer al zei, onze boer heeft de G&G.. Maar hij heeft ook de umarex gehad. Deze is echter vaak terug geweest. Heeft zelfs een nieuwe upper gehad dacht ik. Maar bleef problemen houden met dat ding. Vandaar dat hij is over gestapt op de G&G.

De umarex klapte wel lekker. Net als of iemand met scherp naast je stond :D

Aanvulling:

De umarex schoot standaard volgens mij aardig ver. Echter was de trigger response weer traaaaaag.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Hayland en Robin2k7