G&P M4 trigger malfunction

Blade

Well-Known Member
6 mrt 2015
409
242
Trophies
15
Gisteren was ik lekker aan het CQB-skirmen met mijn G&P M4 Cracker, toen deze in de semi automatische stand alleen een "klik" ten gehore gaf tijdens een poging een tegenstander in een verhitte strijd naar de eeuwige skirmvelden te sturen. 


Na 2x de klik gekregen te hebben, het magazijn gecheckt te hebben, 1x uit verstandeloosheid een klap op mijn replica gegeven te hebben en de replica door te schakelen naar vol automatisch (waarin deze wel weer met het desgewenste aantal BB's op de proppen kwam), was het probleem weer ineens voorbij en verder geen last meer van gehad....


Er zit standaard een 6.05mm innerbarrel in en ik gebruikte Bioval BB's dus kan me niet voorstellen dat de zuiger niet naar behoren kon werken door een vacuum veroorzaakt door een BB die klem zat.


Dus wellicht heeft iemand hier een idee wat dit geweest zou kunnen zijn?
 
Niks aan de hand :)


Wat jij beschrijft komt vaker voor bij single shot bij standaard gearboxen.


 Even kort full auto is ook de juiste oplossing.
 
Hahahha dit is precies het antwoord waar je normaal gesproken op zit te wachten, maar juist niet krijgt :D


Dus ik ben weer blij! 


Mucho gracias
 
Ik heb dit ook al een aantal keren met verschillende replica's gehad. Even kort automatisch schieten heeft het tot nu toe altijd verholpen. ;)