Galaxy G31C wat voor veersysteem ?

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Mensen ik heb een grappige sniper gevonden. Absurd groot ding 1.39 m ! Maar goed.
Ik wil er vooral op eigen terrein mee op targets schieten en vind de 430 fps wat mager.

Het betreft de Galaxy G31C bolt action rifle.

Nou heb ik het idee dat er een vergelijkbaar systeem inzit zoals de SVD Dragunov van A&K dus met een AEG veer. Kan één van onze forumleden mij iets meer vertellen over deze replica?
Bedankt

Tri Shot.

Qs7JSYV.jpg
[/IMG]

Kan één van onze forumleden mij iets meer vertellen over deze replica?
Galaxy G31C wat voor veersysteem ?

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik kwam toevallig een paar dagen geleden een soort gelijke Sniper tegen op internet. Hier is een quote van de website die hem verkoopt;

" On the inside, the replica holds up quite well, majority of parts are compatible with that of VSR-10 replicas by Tokyo Marui. "
Ik neem aan dat je dan nog niet weet welk veersysteem deze Sniper heeft, maar misschien ken je iemand die een VSR-10 heeft en vraag je aan die gene of hij het misschien weet, of misschien heb je erzelf wel een.

Verder nog wat dingetjes waar je misschien wat aan hebt;

BRON: http://gunfire.pl/product-eng-1152211991-G31-Sniper-Rifle-Replica.html

Velocity [FPS]:
~410

Type of fire:
Single

Lenght [mm]:
~1390

Inner barrel length [mm]:
~500

Weight [g]:
~3050

Magazine type:
Low-Cap magazine

Magazine capacity [pcs]:
~20

Hop-Up:
Yes, adjustable

Made of:
plastic + metal

Nogmaals; Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik kwam toevallig een paar dagen geleden een soort gelijke Sniper tegen op internet.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en Tri Shot
VSR10 is verreweg het meest veelzijdige systeem dat er is dus daar heb je geluk mee. Je moet nog wel even goed kijken.. een VSR 10 platform heeft normaal een rotating bolt en dat zie ik hierop niet (hij heeft een grendel die je recht naar achteren trekt als ik dat zo zie). De cylinder is daarom waarschijnlijk niet helemaal gelijk aan een VSR 10.

Beste wat je kunt doen is hem een keer volledig uit elkaar halen, op YouTube een VSR10 disassembly videootje erbij pakken en dan vergelijken wat je ziet.

Ik weet niet of en zo ja, wat je precies wilt gaan ugraden maar: als het hoofdzakelijk VSR 10 gebaseerd is, kun je alle onderdelen bij de merken Action Army of AirsoftPro(.cz) krijgen. Betekent wel geen AEG barrel/veer maar VSR spullen.

Belangrijk is wel dat wanneer je de fps wilt verhogen met een andere veer, je wel de cylinder in de gaten moet houden. Een originele Tokyo Marui VSR cylinder kan 500 fps nauwelijks aan dus hier bestaat die kans ook zeker.

• Leuk
Waarderingen: Niels
Ik heb er ook een exemplaar van en ik vind het een heerlijk ding om mee te skirmen ondanks het formaat.

Ik kan er alleen nergens magazijnen voor vinden. iemand enig idee waar?

Ik heb er ook een exemplaar van en ik vind het een heerlijk ding om mee te skirmen ondanks het formaat.

Ik kan er alleen nergens magazijnen voor vinden. iemand enig idee waar?

Geen idee waar je ze kunt kopen. Heb zelf nu een Well 4407 dat vond ik iets makkelijker ook wat betreft upgrade kits.