Gas voor GBB en NBB replicas

Jorst

Well-Known Member
6 jun 2016
252
106
Trophies
11
Ik heb net een aantal replicas binnen, waaronder een TM High Capa 5.1 en een ASG KJW MK23.

Nu staat er bij dat ik alleen 144A of Cybergun Zomergas kan gebruiken maar ik heb absoluut geen kijk op de gassen aangezien ik alleen AEGs had.

Ik zat te denken aan TopTech gas te gebruiken (had een paar flessen gekregen) maar ik weet nu niet of dit te krachtig is.

Welk gas kan ik het beste gebruiken (voornamelijk indoor CQB) en kan mijn bussen green gas pro tech ook gebruiken?
 
Dat durf ik zo ook niet te zeggen. Ik heb alleen ergens gelezen, dat het niet verstandig is om in de TM extra sterk gas te doen. TMs zijn top spul maar door de regelgeving in Japan helaas grotendeels van plastic. Hierdoor kunnen je er beter alleen standaard gas in doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jorst
Ik heb ook niet zoveel ervaring met gas guns maar ik heb wel een clone van een TM Mk23 waarbij ik ook een bus TopTech gas (van Taiwangun) heb. Ik zou dit gas niet aanraden, fps is dramatisch laag daarmee - ergens halverwege de 200. Ik hoor wel goede dingen over het gas van Nuprol. Té krachtig is dat spul in ieder geval niet ;)

EDIT: Die clone Mk23 die ik heb is dezelfde als jij. Dus nee, beter geen TopTech maar iets sterkers. Ook moet je de silencer even aanpassen, extra inner barrel eruit halen en opvullen met foam, dan wordt ie echt stil! Hier kun je op YouTube tutorials voor vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jorst
Ik heb ook niet zoveel ervaring met gas guns maar ik heb wel een clone van een TM Mk23 waarbij ik ook een bus TopTech gas (van Taiwangun) heb. Ik zou dit gas niet aanraden, fps is dramatisch laag daarmee - ergens halverwege de 200. Ik hoor wel goede dingen over het gas van Nuprol. Té krachtig is dat spul in ieder geval niet ;)