GATE MERF 3.2 mosfet

Blade

Well-Known Member
6 mrt 2015
409
242
Trophies
15
Ik heb mijn M4 pas geleden wat geupgrade en daarbij hoorde ook een mosfet van GATE bij. Ik heb gekozen voor de MERF 3.2 omdat ik graag een 3 round burst wilde hebben. De mosfet zou een active break hebben dus heb ik de anti reverse latch weggelaten uit de gearbox, maar na iedere 3 round burst hoor je de veer ontspannen en dat maakt best wel een redelijk kabaal. Dus nou zit ik te twijfelen of ik misschien toch maar weet die anti reversal latch terug moet zetten om alles weer wat stiller te maken. En ik heb wat zitten lezen op andere forums dat je vanalles in de soep kan draaien als je tijdens het ontspannen van de veer opnieuw de trekker overhaalt.


Dus mosfet in combinatie met de anti reverse latch of zonder de latch?


Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
 
Active braking werkt alleen als je motor ook sterk genoeg is ervoor. klinkt als of die erin zit niet de sterkte van de magneet heeft om dit goed te doen.
 
Volgens mij zit er nu gewoon een standaard Hi-speed M100 motor in, in ieder geval de standaard G&P motor
 
Met een high speed motor gaat die active break niet werken.


Een high speed motor mist de kracht die je bij een high torque wel hebt.
 
dan concludeer ik hier uit dat ik eigenlijk als de sodemieter die anti reverse latch er terug in moet gaan zetten hahahha