Gate titan? en meer vragen

Man of War

Well-Known Member
2 apr 2017
137
37
Trophies
11
Hoi, ik wil mijn replica, SA-A04, upgraden. Een poosje terug heb ik mijn barrel en bucking geüpgraded.
Omdat mijn replica 250 schiet met 0.25 bb's, wil ik mijn fps upgraden. Hiernaast wil ik mijn trigger response verbeteren.
Om dit alles te bereiken wil ik een nieuwe veer, motor en mosfet kopen. Ik zat aan het volgende te denken:
M90 spring, welk merk?
High torque motor van SHS
Gate Titan

Welke aanpassingen zouden jullie nog meer aanraden? en is dit voldoende of juist overkill?

Ik zou eerst je air seal verbeteren, gezien je daar meer aan hebt dan een sterkere veer en mogelijk dat je hierdoor afhankelijk van hoe slecht/goed het is op het moment ook weer FPS door kunnen stijgen. M90 of M100 daarna ligt vooral aan je setup en hoe dicht je tegen de 360 wil aan zitten. Motor heb ik niks op aan te merken of je als je RPS niet belangrijk vind en trigger response wel dan is een ZCI 22 TPA HT wel aan te raden. Gate titan is een prima keuze, maar dan zou ik zeker ook gewoon de rest aanpakken dus air seal, piston AOE corrigeren met een Full metal rack en gears shimmen, want kan je nog zo'n goede trigger response hebben maar als het dan voor geen meter schiet is het nog niks.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Oke, mijn piston is ooit een keer vervangen voor een Nuprol 3 steel teeth piston, moet ik die vervangen? Welke onderdelen heb ik nog meer nodig om mijn airseal te verbeteren? Welk M90 veer raad je aan?

Piston zou je wel kunnen houden, ben zelf meer fan van full metal rack pistons, je kan de air seal verbeteren met DIY fixes of met nieuwe parts, zoals de cylinderhead, maar hoe dan ook is een goede nozzle toch wel een must. Ik gebruik zelf vooral guarder veren omdat die heel goed zijn in het behouden van hun kracht zelfs als hij een tijdje gespannen heeft gestaan.

Een cylinderhead, nozzle en full metal rack piston is al meer dan genoeg en hoeft niet meer dan 25 euro te kosten. Het meeste wat je linkt is allemaal niet per se nodig en een aluminium piston is zelfs sterk af te raden.

Heb je nog alternatieve? Waarom is een aluminium piston zo slecht?

Omdat een plastic piston de klappen elastisch kunnen opvangen, waarbij een aluminium piston dit niet kan en dus over de tijd kan verbuigen, daarbij is een alu piston in praktisch geen enkele opzicht beter dan een plastic piston.

Top, hier had ik nog niet gekeken :confused:. Soms lijkt het wel of alles in de aanbieding is bij Gunfire.

Als ik iets specifieks zoek, zoek ik via airsoftsearch.eu. Kan je aangeven dat je alleen webshops wilt zien die uit eu komen en heel makkelijk veel websites vergelijken.

Oké klein probleem, ik heb de spullen besteld bij gunfire. Alleen is er een systeemfout opgetreden bij het verwerken van mijn order, hierdoor is mijn order gecanceld. Nu zijn de spullen die ik had besteld niet meer op voorraad.

Ik wil die spullen toch hebben is het verstandig om ze bij AliExpress te bestellen, want anders moet ik of een onbepaalde tijd wacht op gunfire of meer geld gaan uitgeven om de zelfde spullen te krijgen.

Wat zouden jullie doen?