Gate titan welke lipo ?

Rens Ruigrok

Well-Known Member
8 jul 2017
303
104
Trophies
10
een goeden morgen! een vriend van mij speelt met een DMR met een gate titan er in. hoewel alles perfect
begint de gate titan na een krappe halfe spelen te piepen over het vermogen van de lipo.

nu zit er een 7.4 volt 1300a lipo in. hij heeft ook een 11 vot lipo maar deze begint nog eerder te klagen.
ik herinner me ergens te lezen dat de titan wel wat kieskeurig kan zijn met de lipos.

nu vroeg ik me af wat de gate titan gebruikers onder jullie gebruiken en hoelang jullie spelen op een lipo ?

Groeten Rens

Ik heb twee 11.1V 1200mAh LiPo's van Hobbyking. Ik wis altijd in de pauze zodat ik zeker weet dat ik niet in-game een accu hoef te wisselen, maar met de gemiddelde game zou ik prima met 1 accu uit kunnen.

Heeft je maat hem al eens aan de computer gehangen? Met de gate software kan je kijken of de Titan foutcodes heeft opgeslagen. Wellicht kan je zo achterhalen wat er mis gaat.

Ik heb nog niet eerder van de kieskeurigheid gehoord. Zelf ook nog nooit problemen mee gehad.
Wat ik wel heb gemerkt is dat hij vrij gevoelig is voor de fire-mode selector stand. Als deze niet strak op safe/semi of auto staat geeft hij commentaar.