GBBR disable full auto

Seagon

Dutch Monkey DM-09, DTS Blue Team
5 jul 2014
347
142
Trophies
16
Hey allen,

Ik heb gister dus mijn SCAR-H verder kunnen testen bij unit13 en door de NPAS kon ik de patroonhouders niet optimaal benutten.

Normaal kan je ongeveer 3 volle mags legen op 1 gas lading. Maar door de NPAS kreeg ik regelmatig misfeed tussen de 40 en 60 schoten
schoten.

Mijn besluit. NPAS vol open en auto fire er af slopen. Dus semi auto only en gebruiken als 450 fps max DMR.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen of misschien is er ergens documentatie over?

Ik zal later vandaag de lower receiver even goed bekijken mbt de interne functie van de selector, maar wat hulp zal ik wel kunnen gebruiken denk ik :)
 
Helaas kan je hem als dmr niet op alle velden (lees bijna geen enkel) gebruiken.
Je mist de 2 sec delay die helaas op veel velden verplicht is. Ja ik vind het ook een achterlijke regel. Anders had ik een 2e tippmann upper gehaald om daar een dmr build van te maken.
 
Daar heb je ook een punt. Jammer.


Inderdaad een rare regel, met gas blowback, helemaal die op de WE SCAR-H wil je eigenlijk je rust pakken tussen de schoten in.


Misschien een iets zwakkere recoil spring?


Voor zover ik weet heeft veluwe airsoft bijvoorbeeld de 2 sec delay regel niet van toepassing op Semi replica's. max 450fps

Ik lees ook andere verhalen dat wanneer je een semi auto met 2s delay hebt dat het tot 500 fps mag. zonder 2s tot 450.

Ik ga nog even verder snuffen.
 
Die 500 fps met delay is een optie die de nabv in de regelementen geeft. Echter is er geen enkele organisatie die dat toelaat. DMR is 450 fps (met een eventueel, door de orga, geëiste delay)

Verder snap ik het probleem niet, je kunt 2 magazijnen goed schieten op een vulling gas en de 3e geeft problemen.
Dan lijkt de oplossing me heel simpel: na 2 magazijnen je gas bijvullen. Plus het is nu al fris dus gbb gaat al wat minder. Als het weer warmer is zal het ook beter gaan.
 
Ja, dat is ook zo. en ik kan nuprol 3.0 of 4.0 nog proberen.

Huidige resultaten waren ​met nuprol 2.0


Maar, om het duidelijk te maken, mijn bedoeling met de OP was ook om het een 450 semi auto te maken. geen 500.


Veluwe en RSL noemen bijvoorbeeld S-AEG (semi automaat) 450 zonder delay, 500 met delay.

Tot aan het eind van de 2e patroonhouder gaat het ok, maar op het eind en verder inderdaad minder.
Maar het is zo lastig om een gasfles mee te nemen het veld op.
 
Gewoon een vraagje tussendoor van mijn ontwetendheid, maar je kunt er dan toch dmv een mosfet zelf een electronische delay in bouwen? 
 
Gewoon een vraagje tussendoor van mijn ontwetendheid, maar je kunt er dan toch dmv een mosfet zelf een electronische delay in bouwen? 

Eh, nee dat gaat op een gbbr dus totaal niet werken. Mosfets zijn voor aeg's niet voor gbbr's
 
Is het niet mogelijk om er een bolt action van te maken? Zorgen dat je na ieder schot een extra handeling aan de bolt moet doen voor een schot?
 
Ja, maar dat zou echt geen porum zijn op een battle rifle.

Ik geef de schuld aan mijn focus afgelopen zaterdag.
Ik was vergeten de hopup af te stellen, de scope te zeroen, etc.

Ik ga binnenkort naar een testbaan om alles in te stellen. Ik ga ook een andere scope aanschaffen.
Ik zit te denken om een elcan specterDR 1-4x IR. Maar ik moet alle replica's van dat model even evalueren voor ik een keuze maak.

Origineel is geen optie... Meer dan 2000 euro hèhè. Dat bedrag was ik al kwijt aan een ander speeltje :p
 
Je zou de trigger-group kunnen aanpassen maar dat betekend dat je nooit meer terug kan..


 
 
@Toothpick
De vaste 4x schijnt wel echt van goede kwaliteit te zijn. Je kan er altijd een dot op zetten.


Ik heb m bij TAG shop besteld, 1-4x versie. Heeft geen verlichte draad, maar gewoon rood en groene dot. Is eigenlijk wel voldoende. Ik ben benieuwd of de 1x en 4x ook echt die vergroting hebben op deze variant. TAG shop draagt Camaleon als huismerk.


Wat zou ik graag de echte willen proberen hehe, maar ja, iets te duur :)