Gebroken pistolgrip

Lockheed

Well-Known Member
27 jun 2014
302
173
Trophies
18
Vandaag had ik tijdens een skirm de schrik van me leven toen met motor van me VFC HK416 een super hard schrapend geluid maakte. (teammaten schrokken zelfs). Wat bleek nu, me pistol grip is gescheurd ten hoogte van de bovenbocht, deze is dus verleden tijd... :/

Nu wil ik deze graag vervangen door een nieuwe maar mijn vraag was:

-Zijn pistol grips universeel of ben ik nu merk gebonden aan VFC, en maakt het uit welke type motor je hebt(long/short)?

Alvast bedankt.
 
Type motor maakt volgens mij niks uit, gezien de lengte niet over de motor zelf gaat maar over de as die eruit komt.Ook het type grip maakt volgens mij niet zoveel uit zolang het maar een aeg grip is en M4 compatable.maar dat laatste weet ik niet 100% zeker.
 
Er zijn merken die net weer wat afwijken van de algemene specs, bewijst mijn Dboys... De mag release van 4 verschillende merken past niet lekker waardoor ik de magazijnen moet modificeren. 
De wat betere/duurdere merken hebben over het algemeen dezelfde specs volgens mij. 
<div>
Hoe lang heb je je VFC al? Anders gewoon even terug naar de shop met de garantie? Zoiets moet natuurlijk niet gebeuren binnen de eerste paar maanden. 
If not, even kijken bij de shop of ze vervangende onderdelen hebben van het merk? </div>
 
Is niet uit een winkel dus die optie valt al af, misschien maar ff kijken of sommige shops een alternatief hebben.
 
Is een optie :p Ik ga even de opties overwegen, waarschijnlijk bestel ik er gewoon eentje mee bij onze poolse vrienden, voor dat geld is het een poging waard. Bedankt iedereen iig :p