Gelijk een vraag over vervoer.

srglamboo

New Member
10 mei 2018
1
0
Trophies
1
Hallo! Ik ben Sam, en ik ben sinds kort met een vriend begonnen met airsoft!

Na een keer te zijn gaan airsoften als introduce zijn we nu lid van de NABV en hebben wij spullen aangeschaft om zelf te gaan spelen.

Ik vraag me nu alleen af of we een prive evenement aan moeten maken om te mogen carpoolen, aangezien dit zou betekenen dat ik niet een directe route zou rijden van huis naar het evenement.

Groetjes,

Sam
 
Welkom Sam, hoe het precies omschreven staat weet ik niet. Het lijkt me wel de meest nauwkeurige oplossing. Op die manier rijd je eerst naar event 1 en dan naar event 2.
 
Welkom,

Ik zou even gewoon NABV berichtje hierover sturen op Social media (Facebook reageren ze erg snel weet ik uit ervaring.)
 
Welkom. Ik heb zelf geen ervaring met het carpool verhaal. Maar als je een prive evenement aanmaakt ervoor moet degene die opgehaald wordt het evenement aanmaken op de site van nabv. Doe dit ruim 24 uur van te voren en je krijgt netjes antwoord waarom het wel of juist niet als evenement geaccepteerd wordt.
 
Hi! Welkom op het forum! Op je vraag kan ik een helder antwoord geven:

Nee, dat is niet nodig!

Als jullie op een carpoolplek afspreken kun je daar je spullen overladen en doorrijden naar de Skirm. Bij iemand thuis afspreken zou beter zijn, en ook dat is toegestaan als je daarna direct doorrijdt naar de locatie.

Gebruik wel je gezond verstand en ga niet carpoolen op de parkeerplaats van een winkelcentrum, of de McDonalds bijvoorbeeld. Uiteraard altijd NABV bij je hebben en mócht je gecontroleerd worden tijdens het overladen direct aangeven dat je bevoegd replica's vervoert en je NABV-pas overhandigen ;)
 
Welkom op ons gezellige en informatieve forum. (zie Joris zijn antwoord)
 
Welkom op het forum.

Ik zie het juiste antwoord al in verschillende berichten. :)