Gewoon even een klein vraagje...

• Onderwerp starter Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum Startdatum
J

jules.cornelissen

Hey allemaal, 

Heb mijn VOG afgelopen maandag op de post gedaan richting de NABV maar vroeg me af hoe lang het duurt voordat zei deze goedkeuren/verwerken in hun systeem? Zodat ik de contributie kan betalen en mijn pas wordt gemaakt.

Mvg,

Binky Jules

Vaak is dit 1 of 2 dagen daarna al. Hoogstwaarschijnlijk kun je vóór donderdagavond betalen. Dit betekent dat ze het pasje op vrijdag aanmaken en dat je de pas zaterdag binnen hebt!

Wat @John Snow zegt klopt, echter is het wel vakantieperiode.. misschien dat het daarom wat langer duurt. Mijn bevinding is ook dat het erg snel kan, binnen 2 dagen al, gelijk betalen en zaterdags het pasje in handen hebben.

Heb je dat ding nou nog niet binnen Binky Jules?

sjonge jonge trage hendrik dat je bent hahaha

Grapje lekkere vent, hoop dat je m snel binnen hebt. XD

Het kan natuurlijk zo zijn dat je verleden je heeft ingehaald, en dat ze erachter zijn gekomen dat je een strafblad hebt... dan kan het zo zijn dat je vannacht van bed gesleurd wordt door een team die best professioneel lijkt ;-)

Bij een strafbad kan het idd langer duren z'n aanvraag.  Een strafblad betekend niet per definitie geen pas.  maar ja de kans wordt wel aanzienlijk kleiner,.

Ik heb mijn VOG al binnen he knullen. Hij is op de post naar de NABV maar heb nog geen bericht gehad dat ik kan betalen. Ik bedoelde dat. Mijn verleden doet niet moeilijk, de NABV is niet zo snel als bij andere :(

Lui, ik weet het! VOG maandag op de post gedaan en bij de NABV lezen ze dinsdag de Post. Dikke kans dat hij woensdag aangekomen is en volgendeweek dinsdag pas wordt gelezen en verwerkt! Dus Paul blijf maar thuis jongen. Doen jullie tegenwoordig toch al zoveel :P

@jules.cornelissen Thanks, dat verklaart een hoop! Mijn VOG woensdag op de post gedaan en zag ook niks veranderen in mijn NABV.