Gezocht een RIS/molle ophang systeem

Assault Captain

Well-Known Member
12 jan 2017
85
14
Trophies
4
Goededag iedereen,

Ik heb ooit een ophangsysteem voor een replica gezien die uit 2 delen bestond. 1 deel ging aan de RIS rail van je replica en het andere deel aan je molle/plate carrier/vest.

En zo kon je je replica zo inhaken als je hem niet nodig had.

Weet iemand waar dit systeem uit te halen is?

Laatst bewerkt:
1000021030.jpg

Ik vermoed dat jij deze bedoeld
Dit lijkt er inderdaad heel veel op. Probleem is alleen: @Assault Captain heeft wil graag het geheel zo te zien bevestigen aan een vest. Hetgene wat je voorstelt pas alleen op een riem. Maar we zijn aardig in de buurt zo.
Even heel serieus, hoe hard rebrand Novritsch andere merken? Het is gewoon echt niet normaal.
Even gecheckt en deze lijken inderdaad overeen te komen en de prijs is ook ongeveer hetzelfde.
Het rebranden is niet per se iets nieuws, meer merken doen dit. Soms door problemen met licenties (Een ASG Shadow 2 GBB pistol is bijvoorbeeld simpelweg gewoon een KJW pistol, maar door licenties wordt deze via ASG verkocht) of andere oorzaken. Het is niet per se een slecht iets. Meer hoe je daar zelf in staat.

Innovatie is het misschien niet, daar zijn we het wel over eens.
Ik heb ooit een ophangsysteem voor een replica gezien die uit 2 delen bestond. 1 deel ging aan de RIS rail van je replica en het andere deel aan je molle/plate carrier/vest.

En zo kon je je replica zo inhaken als je hem niet nodig had.

Weet iemand waar dit systeem uit te halen is?
Ik heb een beetje lopen Googlen op 'AR Holster' en ik kom dan eigenlijk geen dingen in Europa tegen. Wel systemen in Amerika. Maar daar zit de bevestiging ook niet aan de RIS-rail.

De Stratus Holster wordt ook verkocht via Evike-Europe, waardoor je mogelijk invoerrechten passeert. Weet alleen niet precies hoe dat daar gaat, nog nooit besteld daar. Misschien goed om daar even in te duiken.

Dit is idd zoiets wat ik bedoel. Ik zal eens kijken of ik er iets mee kan👍.

Probleem is dat ik slingpoints niet echt vertrouw... (slechte ervaring mee)😅

Dus dacht als ik iets kan krijgen voor aan mijn shorty shotgun zodat ik hem in kan haken voor als ik over ga op mijn pistool. Zonder dat die alle kanten op bungelt enz...
20250120_215700.jpg