Gezocht vervoer naar Skirms

MCLERC

Well-Known Member
4 sep 2015
111
55
Trophies
8
Hallo allemaal. 

Ben alweer een poosje in bezit van de speeltjes . nu kon ik afgelopen keer mee rijden met iemand uit Den-Haag we zijn na Arnhem CQB Citty gegaan , ik vond het leuker dan enkel verzamelen wat ik voorheen eigenlijk puur deed 
icon_razz.gif

maar nu zoek ik gezellige Airsoft speller/s met wie ik mee kan rijden naar skirms. ik woon in Utrecht . dus als je naar een skirm gaat en het is op de route, dan wil ik graag mee vergoed natuurlijk deel van de brandstof kosten 
icon_e_wink.gif
 , een vaste groep of team is ook welkom 
icon_e_wink.gif

Ps Type skirms maak niet veel uit CQB of WOODLANDS heb 2 Rilles de een is geschikt voor CQB de ander toch meer voor woodlands skirms door zijn afmeting 
icon_e_wink.gif
 Milsim kan niet heb enkel mid en high Caps liggen voor de M4 's

Het beste wat je kan doen is 

-op acn kalender aanmelden dat je naar die betreffende skirm gaat

- in het bijbehorende topic vermelden op het forum

- Afwachten op een reply

Succes en veel plezier met je speeltjes

gr Paul

- Afwachten op een reply

gr Paul

Ga mij toch niet overal voor aanmelden en je moet bij sommige skirm 3 weken van tevoren afzegen anders moet je ben je zo de helft van je geld kwijt zonder als je nog geen BB heb verschoten :( en skirm zijn altijd in het weekend dus kan altijd ;)

<blockquote>

- Afwachten op een reply

gr Paul

Ga mij toch niet overal voor aanmelden en je moet bij sommige skirm 3 weken van tevoren afzegen anders moet je ben je zo de helft van je geld kwijt zonder als je nog geen BB heb verschoten :( en skirm zijn altijd in het weekend dus kan altijd ;)

</blockquote>

Ookal vind je iemand, zij zullen niet altijd naar dezelfde skirms gaan als jij. Paul's manier zal toch echt beter werken dan wat jij nu waarschijnlijk in gedachte hebt. 

Wat Paul ook bedoeld is dat je hier op de site. In onze agenda je aanmeld.
Dat kost je niks want onze agenda staat los van de organisatie (tenzij anders vermeld)
Vervolgens doe je een oproepje in de topics van de skirms waar jij eventueel naar toe wil gaan.
Heb je dan je ride gevonden dan kun je een ticket van het evenement proberen te kopen.

Klopt @Sander, lees nu mijn bericht terug en snap de verwarring.

Thanks voor de aanvulling.

Oke zou het eens proberen . Thanks

de is wel een maar want niet alle skirms staan de bij :(

Nee klopt, maar je kan ze ook zelf insturen. Mocht je naar een skirm gaan of willen gaan die er niet tussen staat