GG GC16 Mod0 A1

• Onderwerp starter Onderwerp starter K045
  • Startdatum Startdatum

K045

Member
11 sep 2018
8
0
Trophies
1
Goedeavond heren (en dames),

Ik heb een vraag, ik heb nog niet zo lang een replica, en ik ben afgelopen weekend voor de eerste keer gaan airsoften.
Het was geweldig, en ga het zeer zeker vaker doen! Maar nu loop ik tegen het volgende aan;
Toen ik aan het spelen was, deed mn replica het goed, nergens last van, ma na een aantal uur (6 uur ongeveer?) toen begon het wapen op single fire afentoe te blokkeren, alsof het op safety stond, om het op te lossen moest ik naar full auto(1, 2x schieten) en terug naar single fire.

Het probleem is dus, ik heb maar 2 maanden garantie op de replica, moet ik er mee terug gaan of?

(Het was de hele dag only single fire, en het laatste uur heeft het licht geregend, vervolgens verder gespeeld op side arm)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, het gaat zich om de G&G GC16 Mod0 A1

Bedankt alvast!

Gok dat je een Nimh gebruikt? Semi lock is redelijk standaard op replica's is inherent aan het design en met een Nimh komt het meer voor zeker als de batterij op begint te raken.

Gok dat je een Nimh gebruikt? Semi lock is redelijk standaard op replica's is inherent aan het design en met een Nimh komt het meer voor zeker als de batterij op begint te raken.
Ik heb geen idee wat een nimh is, maar denk een accu? Ik gebruik een lipo ehm, nunchuck ofoziets?
Maar zover ik in de gaten had, heb ik geen last gehad van minder kracht want op het einde kon ik mn magazijn op fullauto leeg schieten met kracht, en zo veel is er die dag niet geechoten omdat het meer met verhaal was dan actie..

Ah okey, wel een lipo, heb je een lader die je wat info geeft over hoe vol de cellen van de lipo waren? Voor de rest is het redelijk standaard dat je semi lock hebt als je te snel semi wil schieten.

Ah okey, wel een lipo, heb je een lader die je wat info geeft over hoe vol de cellen van de lipo waren? Voor de rest is het redelijk standaard dat je semi lock hebt als je te snel semi wil schieten.
Ja bij mijn lader kan ik zien hoe vol de accu is, zit er een systeem in dat het tegenhoudt om snel te schieten? Want het zou best eens kunnen dat ik dat gedaan heb aangezien we niet full auto mochten hahah

Als de snelheid waarmee je schoot in fa niet af neem is er wss niet veel aan de hand maar het is belangrijk je batterijen niet te ver te ontladen. Nee er zit geen systeem in die het blokkeert het is eerder dat het systeem, het snel overhalen van de trekker niet bij houd om het simpel uit te leggen.

Oke dus wat raden jullie mij aan? Want voor de rest doet de replica het perfect en hij schiet ook gewoon, moet ik dan terug gaan ermee of het erop gokken?

Er is niks voor terug te gaan de volgende doet het weer, iets meer beleid met schieten in semi zolang hij stock is zal zorgen dat het minder tot niet voorkomt.

Klinkt inderdaad alsof je hem te snel in drukt en dan je batterij leeg begon te raken. Opladen dus en hij werkt waarschijnlijk weer zoals het begin van de dag:)

Klinkt inderdaad alsof je hem te snel in drukt en dan je batterij leeg begon te raken. Opladen dus en hij werkt waarschijnlijk weer zoals het begin van de dag:)

Over het algemeen heeft een lipo een constante output qua schieten. Als hij leeg begint te raken merk je dat ook drastisch en is het ook tijd om te stoppen met schieten omdat als je te ver door gaat je de lipo kan weg gooien.

Over het algemeen heeft een lipo een constante output qua schieten. Als hij leeg begint te raken merk je dat ook drastisch en is het ook tijd om te stoppen met schieten omdat als je te ver door gaat je de lipo kan weg gooien.
Ik vind het best drastisch als de replica stopt met schieten alsof hij op safe staat..

Ik vind het best drastisch als de replica stopt met schieten alsof hij op safe staat..

Als hij daarna het fixed door te schieten in auto, dan is het gewoon een semi lock zoals ik al aangaf. Als de lipo echt werkelijk aan het opgaan was dan komt dat inderdaad vaker voor, maar dan moet je überhaupt ook niet blijven door schieten.