Ggb in de winter of CO2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Ja ik weet het zo koud is het nog niet, afgelopen zondag wezen skirmen Wormerveer (ACA), Airsoft club Amsterdam , prima terrein goede voorzieningen maar nu het volgende het was 6 graden en normaal gesproken neem ik mijn Sig sauer 226 mee die op CO2 schiet , ik denk ach zo veel zal het niet schelen maar met normaal greengas was het fluuut fluuut prrrrrrrrrr hahahaha

Nou kun je bijvoorbeeld rode flessen kopen en zwarte , er word gewaarschuwd voor beschadigingen maar die Walther ppq m2 waarmee ik schoot heeft een metal slide , zou er tegen moeten kunnen word beweerd wat is jullie ervaring met het zwarte fles gebeuren ? gewoon doen of toch liever CO2 gebruiken .

Robin

Tja, heb zelf in het verleden Nuprol 3.0 (rode fles) gebruikt in mijn KWA HK.45. Deze heeft ook een metalen slede. Resultaat was dat de slede zo ver naar achteren schoot dat hij bleef hangen en dwars door de beveiliging ging. De HK is zelfs naar de fabrikant gegaan en die konden hem niet meer fixen. Had garantie maar de KWA versie wordt niet meer gemaakt. Per puur toeval kwam ik nog een tegen achter in de kast bij Graziani dus heb er weer een. Maar ga zeker geen 3.0 meer in mijn side-arms doen na deze ervaring. 4.0 (zwarte fles) wordt aangeraden voor zeer koude temperaturen maar geeft ook meer fps. Meer nog dan 3.0 dus daar blijf ik zeker van af. Had zondag per ongeluk 3.0 in mijn MP-5 gedaan in schoot ineens van 340 fps normaal naar 390 fps (en dus afgekeurd).

Als je replica de mogelijkheid heeft voor CO2 patronen dan zou ik het daar mooi bij houden.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Dank Akita dan ga ik dat risico niet lopen , blijf ik die Co2 226 maar gebruiken in de winter .

Ja ik weet het zo koud is het nog niet, afgelopen zondag wezen skirmen Wormerveer (ACA), Airsoft club Amsterdam , prima terrein goede voorzieningen maar nu het volgende het was 6 graden en normaal gesproken neem ik mijn Sig sauer 226 mee die op CO2 schiet , ik denk ach zo veel zal het niet schelen maar met normaal greengas was het fluuut fluuut prrrrrrrrrr hahahaha

Nou kun je bijvoorbeeld rode flessen kopen en zwarte , er word gewaarschuwd voor beschadigingen maar die Walther ppq m2 waarmee ik schoot heeft een metal slide , zou er tegen moeten kunnen word beweerd wat is jullie ervaring met het zwarte fles gebeuren ? gewoon doen of toch liever CO2 gebruiken .

Robin

Heb meer van dat soort verhalen gehoord zoals hierboven omschreven. Wat dat betreft zou ik het ook bij CO2 houden.

En even terzijde, ik was op dezelfde skirm aanwezig (team rood). Zat jij toevallig bij mij in het team met de Tippmann, toen we samen stonden te klagen over het gebrek aan beweging bij de tegenstanders? ;)

• Leuk
Dat klopt helemaal Jasper , ik airsoft al ruim 3 jaar dus zat skirms achter de rug maar zo passief heb ik nog niet meegemaakt , men bleef op zijn plek bijna de hele dag echt bizar , aan het einde van de dag waren er een man of 5 van team rood die gingen voor de gein zo'n 50 meter naar achteren en gingen naast elkaar staan op een metertje afstand ze stonden daar 20 min of zo en er gebeurde helemaal niks hahaha dit was campen op zijn allerbest hahahaha

Dat klopt helemaal Jasper , ik airsoft al ruim 3 jaar dus zat skirms achter de rug maar zo passief heb ik nog niet meegemaakt , men bleef op zijn plek bijna de hele dag echt bizar , aan het einde van de dag waren er een man of 5 van team rood die gingen voor de gein zo'n 50 meter naar achteren en gingen naast elkaar staan op een metertje afstand ze stonden daar 20 min of zo en er gebeurde helemaal niks hahaha dit was campen op zijn allerbest hahahaha

Helemaal mee eens!

Wel leuk dat ik nu weet hoe je eruit ziet, kom je vast nog wel een keer tegen in Wormerveer of Assendelft. Was leuk met je samen te strijden tegen die campers! :cool:

• Leuk
haha zeker weten , we konden een beetje doordrukken tegen het einde , Wormerveer Assendelft jazeker , geef maar een x een gil als je weer ten strijde trekt ;)

• Leuk
Waarderingen: Jasper