Ghost town, me eerste skirm!

biesy04

New Member
1 mrt 2016
2
0
Trophies
1
Gister was het eindelijk zo ver, me eerste skirm. Ben samen met 2 vrienden gegaan naar Ghost Town in Oude Tonge.
We werden netjes ontvangen en na het invullen van papierwerk begon het echte werk. Heb zelf al een replica, maar ben toch voor het introduceepakket gegaan zodat me vrienden en ik alles hetzelfde hadden. Het pakket bestond uit een replica, mag met 400bbs (nog een zak bijgekocht), vest, mondbescherming en een bril.
We hebben diverse spellen gedaan, wat prima gegaan is.
We hebben een geweldige dag gehad, waarbij ook alles goed geregeld was in ghost town. Het was zeker voor herhaling vatbaar en op naar de volgende skirm!

Overigens wel gemerkt dat hoofdbescherming geen overbodige luxe is :wink:
 
Mooi om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!
Ghost town is dan ook wel een leuke locatie. En ik mag de organisatie daar ook wel.

Volgens mij verplicht de organisatie van Ghost town / Helenaveen tegenwoordig zelfs mondbescherming in hun CQB omgeving. Maar dat vind ik een goed iets!
 
Goed om te horen! Ghost-Town is best een leuke locatie inderdaad :D Welke replica heb je zelf thuis?
 
Ik ga morgen voor het eerst naar Ghost Town. Ik heb nog niet eerder een CQB skirm gespeld en mijn load out is daar ook niet echt op toegerust, maar vooruit...
 
Net terug vanuit ghost Town en het is een blijvertje! Lekker gespeeld, sportieve spelers, leuke missies en team geel heeft alles gewonnen! Ik ga zeker vaker.