Glock 17 GBB vuurt automatisch

NickT

New Member
17 apr 2020
1
0
Trophies
1
Hallo

Ik heb net een nieuw magazijn voor mijn G17 binnengekregen en bij het testen vuurde deze automatisch het magazijn leeg qua gas i.p.v. schot per schot.

Iemand die weet waar het probleem kan liggen?

Groeten.

Bedoel je dat in dat je schiet je g17 full auto gaat of dat je mag al het gas eruit gooit na 1 schot?

Aan de tekst te lezen loost het magazijn in één keer al het gas, wat ik mij eerder kan voorstellen dan dat een G17 ineens in een G18 veranderd is. :)

Welke G17 heb je (van welk merk) en welk (van welk merk) magazijn: je hebt magazijnen die TM-compatible zijn (bijvoorbeeld die van WE), maar je hebt ook magazijnen die dat zeker niet zijn: niet ieder G17 magazijn past in zomaar eender G17.

Wanneer een magazijn namelijk niet volledig compatible is kan de firing pin de main valve verkeerd raken (of blijven hangen) waardoor al het gas uit je magazijn spuit.

DISCLAIMER: ik heb al een paar jaar geen G17's meer, dus ervaring met dit model is alweer wat ouder.

Titel zegt dat zn g17 vol sutomatisch dchiet en tekst lijkt me dat gas er in een keer uit wordt gegooid