Glock 17 gen 4

Dutch_aussie

Member
13 jul 2019
23
8
Trophies
3
Ik zie veel Glock 17 gen 4 voorbij komen in allerlei marktplaatsen met op eerste gezicht de > 1.3 joule magazijnen deze zijn echt anders dan de > 1.0 joule, als je kijkt naar de regels mag je de eerste niet gebruiken in en op een skrim. waarom worden deze dan zoveel verkocht, bijna overal uitverkocht.

Buiten om dat er een verschil is in het type magazijn, kan je bijvoorbeeld wel CO2 gebruiken tijdens de koudere dagen wanneer het gas minder energie produceert. Wat ook nog wel eens wil voorkomen is dat mensen de chrono belazeren door de magazijnen een paar keer leeg te schieten, dit is gewoon vals spelen.

Andere opties zijn dat mensen de replica zelf downgraden en daardoor alsnog onder de 1.2 Joule komen met CO2 en misschien meer schoten eruit halen.

• Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Afgelopen zaterdag was ik bij het NAC en daar was iemand met een Umarex Glock op CO2.
Dit was de goedkopere serie van Umarex en dat ding zat op 2 J met 0.30.
Gewoon gekkenwerk als je dan zoals rebelattack zegt eerst een paar schoten lost om onder de 1.2j te komen en dan een verse CO2 patroon er in steekt.

Mvg Roy aka Smitty

Ik heb een kjw glock liggen, schiet met c02 magazijnen ongeveer 1 joule. Een verse wil iets richting de 1.1 gaan de eerste 5 schoten. Niets geks dus! Maar hem van 2 joule leeg schieten naar 1.2.. dan ben je door 2/3e capsule heen

@smitty 2.0 J dat is idd te gek voor woorden, maar als de replica verkocht wordt met >1.3 joule dan verwacht ik niet dat deze 2.0j schiet, waar ik gewoon nieuwsgierig naar was dat er twee, eigenlijk drie, verschillende als je GBB mee rekend Glock 17 Gen 4 zijn en dat internals ook verschillende zijn. Ik ben gewoon benieuwd wat de Co2 versie gaat doen met een GBB magazijn of er dan daadwerkelijk een verschil is met een volle patroon erin. Ik laat het je nog wel weten.

De Umarex Glock 17 Gen 4 is er in CO2 variant die ook de gg mags kan gebruiken zonder problemen.
Tenminste, die heb ik al meerdere malen in mijn handen gehad.
Je moet dan niet de goedkope CO2 variant nemen.
Dat was ook het model waar ik het over had ivm de 2J

Mvg Roy ake Smitty

De Umarex Glock 17 Gen 4 is er in CO2 variant die ook de gg mags kan gebruiken zonder problemen.
Tenminste, die heb ik al meerdere malen in mijn handen gehad.
Je moet dan niet de goedkope CO2 variant nemen.
Dat was ook het model waar ik het over had ivm de 2J

Mvg Roy ake Smitty

Heb inmiddels de duurder versie aangeschaft en heb iets gedowngraded zodat hij netjes ook met een volle CO2 patron binnen de grenzen blijft,

• Leuk
Waarderingen: Crix