Glock G18 C, maar van welk merk?

Johan-inbouwer

New Member
9 aug 2014
3
0
Trophies
1
Beste airsoft leden,
ik heb wat huiswerk gedaan en heb mijn ogen laten vallen op de Glock 18 C. Nu wordt dit apparaat door verschillende fabrikanten gemaakt, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
wat ik zeker weet is dat ik een gas aangedreven versie wil met blow-back (GBB)
Wat ik tot nu toe heb verzameld is de volgende informatie, maar klopt dit naar jullie mening?
WE:- maten zijn niet exact als het origineel- kwalitatief niet het beste apparaat+ redelijke prijs+ metalen sledeprijs 139 euro airsoftshop.be

ASG (KWA)+ maten kloppen + metalen slede+ redelijke prijsprijs 120 euro (LP wapens)
Tokyo Marui:+ details+ accuraat+ degelijk apparaat- kunststof slede- prijs (hoewel alle geld naar zijn kwaliteit)

als ik wat doe dan doe ik het liefst in een keer goed, voorkeur gaat uit naar Glock 18 C van Tokyo Marui en dan de slede en xxx vervangen voor een metalen versie. Nu komt de hamvraag, is dat een goede keuze en waar kan ik hem kopen of bestellen?
Of zijn er nog andere fabrikanten die nog beter zijn?
Wie o wie helpt mij als startende airsofter?
 
Ik zou de Tokyo marui kopen, en toch niet direct een metalen slede erbij doen, ik heb de desert eagle van tm en ben er erg content mee. Ook met plastic slede maar hij oogt alsof het echt metaal is ook zit er een metalen frame in zodat het toch stevig is. Ik zie de kunstof slede dus niet echt als een con.
Eventueel verkrijgbaar bij pulse-japan
 
De pulse-japan website gaat helaas sluiten. Laatste dag om te bestellen is 14 augustus.

Verder zou ik ook voor de Marui gaan. Goed verkrijgbaar in Europa en mocht er ooit wat aan kapot gaan zijn reserve/upgrade onderdelen geen enkel probleem.
 
De Glock 18 C van Tokyo Marui was nog lastig om te kopen/bestellen. Bij Pulse-Japan is hij wel het goedkoopst, maar niet op voorraad. Dan hebben we het nog niet over de verzendkosten gehad.
Uiteindelijk bij airsoftclub.gr besteld, daar was hij volgens de website op voorraad en orders van meer dan 150 euro worden gratis verstuurd.
Nu een Glock 18 C van TM besteld met een los extra magazijn van TM.
Kan iemand mij alleen zeggen waar ik het makkelijkst de 
PGC CNC Glock 18C Metal Slide Set for Marui G18C (Black)
kan kopen? Of wordt dat ook een import van ver weg?
 
Ben blij dat ie nog ergens is. Waar ik ook kijk, overal is ie uitverkocht
 
Reken er maar op dat dat waarschijnlijk import gaat worden. Fire-support heeft wel guarder sledes, maar geen normale zwarte.
boomarms.com heeft de pgc slede wel, maar dat is Hong Kong.
 
@Oddball Damn wel jammer dat pulse dicht gaat, had altijd mooi spul. :-(
 
bij shop.ehobbyasia.com heb ik uiteindelijk de metalen (aluminium) slede in zwart besteld van PGC.
Hou jullie op de hoogte als het allemaal binnen is.
 
Oh Johan ik ga morgen wel ff je topic verplaatsen naar algemeen, het is niet echt een review. Heb alleen ff geen pc bij de hand en op mijn mobiel werkt het niet zo lekker ;-)
Neemt niet weg dat je best een review mag schrijven als je nieuwe aanwinst binnen is. Over de ombouw etc. Altijd leuk om te lezen.

Edit: het lukt ook op mobiel, dus even verplaatst ;-)
 
Ik heb zelf een Glock 17 van ASG, en ben daar zeer tevreden over. Zeer solide, goed te onderhouden, etc. De Glock 18c is natuurlijk anders, maar zal dezelfde solide bouw hebben.
 
Ik heb dus sinds kort die van ASG, de G18C. Zeer fijne replica, lekker op gewicht en is zeer degelijk, zoals je zelf ook al schreef in je openingspost. Zie foto van mijn FB

10488013_790863950965641_3883659622842216229_n.jpg
 
De slede van PGC is binnen. Nu is het niet een heel makkelijk werkje om de originele TM slede te vervangen voor de aluminium versie.
Als je weet hoe het moet is het wel te doen.
Maar er zitten zullen kleine veertjes in en palletjes die al je pech hebt zo wegspringen bij montage.
Dus bedenk goed als je er aan begint, of vraag iemand je de eerste keer te helpen.
De originele TM slede ziet er goed uit, maar aluminium geeft net wat meer jus aan het apparaat.Het geluid van een metalen slede die heen en weer schuift maakt hem nog echter.