Goed eerste replica merk voor een SMG?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Beste ACN leden,

Als eerste replica wilde ik een sniper of een SMG. Nu heb ik mezelf van het sniper gebeuren af laten praten omdat het veelal voor ervaren spelers is. Dus wordt mijn eerste replica een SMG!

De vraag is nu: Wat is eern goed SMG merk voor een degelijke prijs? Budget 150 - 250 euro.

Ik heb al wel wat rond gezocht maar kom vrijwel alleen maar de "normale" MP5 tegen. Daarom ben ik op zoek naar iets anders en wat je niet vaak ziet.

Ik hooop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Groeten,

Jules Cornelissen

Het is verstandig om eerst een keuze van replica (type) te maken. Want, zo zijn er 100 verschillende SMGs en 100 verschillende merken met elke hun eigen sterkte replica's, en mindere relica's.

Wij kunnen wel een hele lijst gaan samen stellen met welke replica je het best van welk merk kunt halen, maar dat kost ons een boel tijd terwijl je er maar 1 kiest.

Als jij nou aan geeft van die "vind ik vet". Dan kunnen wij het juiste merk er wel bij roepen / vinden.

Als je graag voor uniek gaat, kun misschien ook de UMP overwegen, deze lijkt veel op een MP5, alleen zie je deze best weinig.

De modellen die ik wel zie zitten zijn:

UMP,
MP5K (met rails als het kan),
G&P Cracker (hetzelfde model maar dan goedkoper).

Ben benieuwd waar jullie mee komen!

Dan zou ik voor deur nummer 3 gaan :) 

A. deze is redelijk uniek..

B. Eet M4 magazijen, welke doorgaans goed koper zijn dan de rest.

C. M4 dus makkelijk te modden / upgraden / tunen

D. Specna arms is een goed merk.

Nadeel, ik vind tan niks, maar daar hebben we spuitbussen voor :)

UMP ken ik eigenlijk alleen van Umarex, welke ongetwijfeld weer gerebrand is, maar ik weet niet van welk ander merk. Daar bij heeft mijn broer problemen met de fireselector van dit ding, welke al 3 keer terug is gestuurd :O en nu dus een vervangende uperreciever voor krijgt. Maar verder schiet dat ding standaard wel rete goed...En maakt ook een uniek geluid (als of je met 9mm staat te schieten :D  )

De rest heb ik geen ervaring mee.

Net wat @Eviltwin-NL zegt, vind het ook jammer dat hij half tan is. Maar idd daar zijn spuitbussen voor. Werken deze goed? Wat ik er verder over lees doet me deugt, klinkt voor de prijs een heel goed apparaat!