goed merk ak drum mag?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dion
  • Startdatum Startdatum

dion

New Member
14 feb 2015
1
0
Trophies
1
ik ben op zoek naar een drum mag voor mijn ak,aan reviews te zien zijn er een hoop intern een drama en ik zit nu te kijken naar een cyma model C.38 (2500 rnd)

ik vind het niet erg om er 100 euro voor neer te leggen maar dan mag ik toch echt wel verwachten dat ik een degenlijk magazijn koop? maar het blijkt dat ook slecht beoordeelde drums in die prijsklasse zit, dus heeft iemand een aanrader? 

wat voor AK heb je?

meeste vinden persoonlijk dat je alleen onder een support een drummag moet zetten. (ik ook trouwens)

Als het gaat om meer te raken zonder veel te wisselen is het misschien beter idee om te upgraden en je tactieken te verbeteren. maar is geheel je eigen keuze. 

Heb je daadwerkelijk een support is een drummag wel erg handig omdat je dan veel sprayt om de hoofde laag te houden ook waar misschien iemand zit maar niemand achteraf blijkt te zitten ;)

maar de C.38 is volgensmij wel een goede drummag

een E&L ak 74 volledig hout,ik heb momenteel 6x 100 rnd midcap en een dubbele 2x200 rnd rpk mag.

ik zal er niet meer of minder van gaan schieten maar ik ben meestal wel de eerste die een mag zal legen voor dekkend vuur.

en een rpk is niet veel groter en ook maar 500 gram zwaarder,het is dat E&l geen outer barrel heeft om er een rpk van te maken anders zou ik dat ook zeker doen.

en mag ik vragen waarom volgens jou de c.38 wel goed is?

Onthoud voor de toekomst, mocht je ooit aan een milsim mee willen doen, dat daarbij drum mags 99% van de keren niet zijn toegestaan, ook niet op een rpk.

ehhmmm ja oke voor een serieuze vraag hoef ik hier dus niet te komen?

als je het antwoord niet weet zeg dan ook niets......

Mjah de drum mag kwestie ligt nogal gevoelig in de airsoft wereld mijn credo is doe wat je zelf het leukste vind. ik heb zelf geen ervaring met cyma drum mag maar kijk/lees wat review's online. Er zijn altijd wel mensen die spullen uitvoerig testen.

@Oddball Gaan we dan ook mensen met dure upgrades weren? Ik vind er ook geen zak aan om tegen mensen te spelen die 20+ meter verder schieten dan ik. Ik ga daar niet over klagen doe dat dan ook niet over mensen die wat meer bb's kunnen schieten zonder een paar seconden moeten wijden aan een mag wissel. Voor milsim is het te begrijpen uiteraard.