goed of niet ??

smike

New Member
17 nov 2014
2
0
Trophies
1
hallo ik heb een vraagje.ik zou graag willen gaan airsoften en ben me er ook goed over aan het informeren. airsoft wil ik dan misschien met een collega van mij gaan doen maar hoe en wat kunnen we het een keer proberen?
heb ik nog een vraag.. ik kwam op internet deze aanbieding tegen http://www.deairsoftwinkel.com/airsoftgeweren/double-eagle-m83-a1.htmlzou iemand een mening kunnen geven?? :D 
mzzzzl
 
Wil je een eerlijk of een tactisch antwoord?? laat ik maar tactisch zijn, ik zou als ik jou was doorsparen voor een fatsoenlijke aeg.
 
Beste Smike, Sander heeft het netjes gezegd. Dit is weggegooid geld. Ten eerste is dit 0,5 joule replica, heel fijn voor je tegenstander maar niet fijn voor jou. Als de bb's al de loop verlaten dan vallen ze na 20 meter op de grond. Ga eens kijken op www.gunfire.pl die hebben hele leuke beginners replica voor onder de € 200,- en dat is toch echt het bedrag waar je aan moet denken. Succes!
 
Op de site staan ook veel replica's van een prijs rond de 80 euro maar dat is niet waar ik naar moet kijken??
 
Klopt, ze hebben ook veel aanbiedingen op dit moment, bedenk wel dat deze replica's bijna allemaal een te hoge FPS hebben waardoor ze eerst gedowngrade moeten worden naar max 360 FPS en dat betekend dat er een andere veer in moet. Ook is de gearbox en internals meestal plastic en dat slijt heel hard.

Waar moet je op letten:
Metalen gearbox en metalen gears.
Max 360 FPS (Anders mag je er niet mee skirmen)
Geen volledig plastikke replica (Gaat sneller stuk)

Als de specs er niet bij staan, ga googelen!!

Het leuke van onze sport is ook het urenlange zoeken, reviews bekijken etc.

Succes.
 
Wat de rest ook al probeert aan te geven. Goedkoop is duurkoop in airsoft.
Ook bij airsoft krijg je wat je betaalt. Betaal je €60, dan zal het een skirm of 3 mee gaan en is het af..
Betaal je €160 dan kun je even vooruit met een beetje geluk.
En ga je naar het duurdere segment. Dan heb je gewoon goed spul. waar je ook een paar jaar mee door kan.
Toch zijn er wel een paar goedkopere merken die je wel redelijk kan hebben. Zo schijnen de specna arms zeer betaalbaar en kwalitatief zeer redelijk te zijn, naar hun prijs. Zoek eens op gunfire.pl  naar dit merk. En dan heb je een aardig keuze van replica's tussen de €150 en €200
Je kan ook kijken bij de G&G raiders series (zelfde website). Deze beginnen bij de €140 tot €200 en dan heb je al een aardig fatsoenlijke replica.
Zelf heb ik een Jing Gong (JG)  G36C van €130 welke prima bevalt. Echter heb ik hier al wel een keer aan moeten sleutelen, om dat de fire selector niet meer werkte. Maar daar was deze dan ook voor bedoeld. Het is onze back-up / sleutel replica, om de werking van het systeem te leren kennen.   Je kunt deze best nemen, maar dan moet je dus niet te bang zijn om een keer zo'n apparaat los te halen.
Verder zijn replica's onder de €150 niet aan te raden als je zelf niet erg technische bent aangelegd / ergens aan durft te sleutelen, want dan ben je snel klaar met deze hobby.
 
Super chille reacties weer :D sorry voor het vele vragen!! maar ben echt heel ge interesseert in deze sport!!! wil ook snel een keer een proef dag gaan doen :D moet alleen even zoeken waar dat kan en dergelijke ik ben zelf wonende in Almere dus als u iets weet let me know
Nog maals super thnx!!!
 
Balls And Arrows in Lelystad.
Hier kan je je complete uitrusting huren voor een dag.
Ideaal om eens een dagje te proberen.
Leuk terrein, leuke organisatie.
 
Dat kan bij balls & arrows in Lelystad, zoals @Peter hierboven al aangeeft :)

Ik weet niet of airsoft heaven huursets heeft.. dat zou nog dichterbij zijn in Almere- buiten..
 
Almere -----------> Lelystad :) Lekker dicht bij en makkelijk te bereiken voor jou.
Redelijk formaat woodland veld.
Airsoft locatie MET huurkits (G36 van het merk JG)
Ideaal om een dagje te airsoften en kijken of de hobby iets voor jou is.


Andere locaties die huurkits hebben: Bunkerhill. (Daarle) . RSL airsoft (Assendelft) 
Locaties die er mee bezig zijn/ mogelijk ondertussen huurkits hebben:
Veluwe Airsoft (Hulshorst), Paint ball world Arnhem (uhmm Arnhem),  Ghost Town (Oude tonge)
Hopelijk heb je hier wat aan.
Greetings
 
Wij hadden al een optie tot het aanbieden van huurkitjes sinds juni 2014, echter wilden wij dit niet te gehaast uitvoeren, maar met kwaliteit! Vanaf oktober 2014 bieden wij deze huurkitjes aan.
 
@Twinfromhell laatste keer dat ik daar was hadden ze geen huurkits bij RSL assendelft hoor. En
dat is nog niet zo heel lang geleden.