Goede oplossing voor brildragers?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bob
  • Startdatum Startdatum

Bob

Member
15 mrt 2018
14
4
Trophies
2
Hallo allemaal,
Ik draag zelf een bril en vroeg me af of er mensen zijn die goede oog bescherming hebben die over een bril gedragen kan worden? Begrijp dat vele lenzen gebruiken maar wil dat echt als laatste middel. heeft Iemand hier ervaring mee en die me mischien een bepaald product kan aanraden? met een link zou geweldig zijn.
zelf naar dit product zitten kijken https://shop.jkarmy.com/awt-armor-warrior-tactical-protection-helmet.html maar weet niet zeker of t past er onder. sta open voor elk product, dit was toevallig een complete helm maar goggles ofzo zou ook prima zijn.

lenzen wil ik echt als laatste nood middel als er echt geen andere opties zijn. ben benieuwd welke rebelattack gebruikt.

Zelf ben ik ook een brildrager (groot montuur) en ik gebruik de Bolle RX1000. Deze past over m'n bril heen en is ook erg goed tegen fog. Meestal beslaat m'n montuur meer dan de goggels zelf. Dus gebruik ik Nuprol Anti-Fog spray ;)

• Leuk
Waarderingen: Bob
Dankje Camilo en eviltwin ga ik die zeker opzoeken, super, bedankt! :)

Bolle X1000 RX zijn een hele goede, moet wel het foam eruit halen zodat het minder snel beslaat en de andere oplossingen zijn de wat duurdere schiet brillen met inserts, daar ben ik zelf ook aan het kijken omdat ik een schietbril net iets chiller vind.

• Leuk
Ik draag een bril met een middel/klein montuur, ik gebruik een veiligheidsoverzetbril of mfh thunder deluxe goggles, past bij mij precies.
Ik hoef geen foam uit de goggles te halen.
Beide brillen beslaan bij mij niet.

• Leuk
inderdaad, wat hierboven al gezegd is. BOLLE X1000 RX gebruik ik zelf ook over m'n bril. Enige mods die ik heb gemaakt is ietwat extra rubber weggesneden voor mijn bril pootjes (drukt minder op de bril) en het schuim verwijdert. Voor als het alsnog beslaat heb ik bolle anti condens doekjes.

deze zomer toch eens kijken naar daglenzen en dan een bolle X810 (Die heeft de lens los van het montuur en zou uberhaupt niet meer moeten beslaan / aanslaan.)

• Leuk