Hallo allemaal,
Ik ben nu al een tijd aan het kijken naar een nieuwe replica. Op dit moment heb ik een Specna Arms SA B14.
Ik ben op zoek naar:
- Een outdoor replica
- Niet een super lange replica (dat ik hem ook af en toe met cqb mee kan nemen)
- Goede range en accuraatheid
- Liefst een keer wat anders dan een M4
- Budget rond de 400/500 euro.
Ik heb al rond zitten kijken, nou is mijn ook gevallen op de Tokyo Marui P90 High Cycle. Het lijkt me een fantastische replica alleen baal ik er van dat de magazijnen zo duur en groot zijn. Vandaar wil ik even verder zoeken. Hebben jullie nog aanraders? Ik wil graag een unieke replica. Misschien kunnen jullie mij helpen op ideeën.
Ik ben ook fan van het "Bullpup" idee. Hierdoor krijg je dus een relatief langere looplengte.
HPA lijkt me interresant maar is denk ik te duur.
Ik ben nu al een tijd aan het kijken naar een nieuwe replica. Op dit moment heb ik een Specna Arms SA B14.
Ik ben op zoek naar:
- Een outdoor replica
- Niet een super lange replica (dat ik hem ook af en toe met cqb mee kan nemen)
- Goede range en accuraatheid
- Liefst een keer wat anders dan een M4
- Budget rond de 400/500 euro.
Ik heb al rond zitten kijken, nou is mijn ook gevallen op de Tokyo Marui P90 High Cycle. Het lijkt me een fantastische replica alleen baal ik er van dat de magazijnen zo duur en groot zijn. Vandaar wil ik even verder zoeken. Hebben jullie nog aanraders? Ik wil graag een unieke replica. Misschien kunnen jullie mij helpen op ideeën.
Ik ben ook fan van het "Bullpup" idee. Hierdoor krijg je dus een relatief langere looplengte.
HPA lijkt me interresant maar is denk ik te duur.
Laatst bewerkt: