greengas of co2?

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
hey ik ben al aan het rond kijken naar replica side arms nu vroeg ik me af wat nou beter is greengas of co2? Want het enigen dat ik weet is dat greengas in een bus zit en dat je die via een gat er in doet en als het op is je het magazijn bij vult. Maar bij co2 is het een capsule maar kun je daar lang mee doen of niet?o_O als iemand hier verstand van heeft kun je het mij dan uit leggen ben nog 17 dus heb de tijd. :D;)

groet Hessel:cool:

CO2 is constanter dan gas.
Beter tegen koude temperaturen en klapt naar mijn idee wat harder.
Nadeel, bij vullen duurt langer door wisselen van capsule.
Aantal schoten verschilt per replica en afhankelijk van temperatuur

Gas
Meestal minder geschikt in de winter.
Minder prestaties met koud weer.
Meer last van cooldown effect.
Minder constant met fps

CO2 is constanter dan gas.
Beter tegen koude temperaturen en klapt naar mijn idee wat harder.
Nadeel, bij vullen duurt langer door wisselen van capsule.

Gas
Meestal minder geschikt in de winter.
Minder prestaties met koud weer.
Meer last van cooldown effect.
Minder constant met fps
oo oke bedankt voor de info :D

je hebt verschillend esoorteng as om het effect in de winter wat tegen te gaan,
speel meestal in de echte winter binnen en hierbij heft mijn pistool nog niet veel geprotesteerd (bij heel veel scheiten kan het cool down effect wel eens toeslaan maar ik heb het nog inet meegemaakt (misschein schiet ik gewoon raak i.p.v. 30 keer schieten :P))
of mis en ik wordt te snel geraakt

je hebt verschillend esoorteng as om het effect in de winter wat tegen te gaan,
speel meestal in de echte winter binnen en hierbij heft mijn pistool nog niet veel geprotesteerd (bij heel veel scheiten kan het cool down effect wel eens toeslaan maar ik heb het nog inet meegemaakt (misschein schiet ik gewoon raak i.p.v. 30 keer schieten :p))
of mis en ik wordt te snel geraakt
haha wie weet ik hoop het eerste voor je:D maar green gas lijkt mij wel fijner met bij laden enzo want ik zag dat co2 wel lang duurt met opnieuwe vullen:eek:

haha wie weet ik hoop het eerste voor je:D maar green gas lijkt mij wel fijner met bij laden enzo want ik zag dat co2 wel lang duurt met opnieuwe vullen:eek:
Daarnaast heb je al die losse capsules die vaak in een veld blijven slingeren... Nu is een greengas bus ook afval, maar die heb ik nog niet op de grond zien liggen.

Daarnaast heb je al die losse capsules die vaak in een veld blijven slingeren... Nu is een greengas bus ook afval, maar die heb ik nog niet op de grond zien liggen.
o ja dat is ook weer waar :p

o ja dat is ook weer waar :p
Daarnaast kun je Green Gas in verschillende gradaties kopen.
Bijvoorbeeld Nuprol 1.0 tot en met 4.0. Dus ook met koud weer is er een gas wat je replica nog wel gaat laten schieten ;)
Laat ik het afkoelen en weigeren eventjes daar.