Grey-Shop.ru

Nootfarmer

Active Member
12 apr 2017
32
47
Trophies
5
Ik zag nog geen review over Grey-Shop en ik heb al twee bestellingen gedaan dus dacht dan maak ik er eentje..

Ik heb een lange tijd gezocht naar Russische kleding hier en daar is wel wat te krijgen binnen Nederland/Europa maar veelal uitverkocht of niet meer in mijn maat.

Ik kwam al snel bij de Grey-Shop uit, ze hebben een Youtube kanaal Waar ze veel filmpjes en reviews hebben over de producten die ze verkopen en uploaden regelmatig nieuwe video's!

Aanbod is super! Gorka's, VKBO, Smersh.... en nog veel meer. Met andere woorden alles wat een Russofter nodig heeft:D

Mijn eerste bestelling heeft het even geduurd voordat deze daadwerkelijk verzonden werd rede daarvoor was dat een product niet op voorraad was. Communicatie via e-mail ging snel en vlot.

En toen het verzenden.. Ik had gerekend op maximaal een maand met EMS ivm douane etc.. Maar binnen 8 dagen was het al binnen:D Mijn tweede bestelling heb ik laten versturen met Air Mail ook deze kwam binnen 2 weken aan.

Tot op heden heb ik niks van inklaringskosten of BTW moeten betalen het pakketje is wel opengemaakt door PostNL voor inklaring.

Samenvatting:
Aanbod [9/10]
Prijs [7/10] Sommige producten wat aan de dure kant
Verzenden [8/10] Snel en goed verpakt erg tevreden hierover
Communicatie [8/10] Vlotte en snelle communicatie via e-mail


Al met al een erg goede ervaring met deze webshop uit Rusland zeker een aanrader!
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM, Jan en Hertenvacht
Heb hier zelf ook mijn oude Russische kit gekocht. Was erg te spreken over tijd van levering. Geen inklaring hoeven te betalen, maar verwacht niet dat dit altijd zo is. Sommigen gaan the extra mile om die inklaring te verrekenen, heb bij een ander pakket van SRVV die dezelfde trucjes toepast gewoon mogen aftikken omdat ze de site bezocht hadden en daar de producten met prijs hebben opgezocht. Wees dus altijd voorbereid op extra kosten.

Echter zijn ze tegenwoordig soms een stuk duurder dan shops die bijvoorbeeld in Engeland gevestigd zijn, maar hebben altijd nog het grootste aanbod op de webshop zelf. (De kleinere shops kunnen vaak aan heel veel komen, maar hebben gewoon niet de financiën voor zo'n grote voorraad)

Aanbod [8/10] Groot aanbod op de webshop zelf.
Prijs [6/10] Helaas met bepaalde uitrusting soms veel duurder dan andere shops.
Verzenden[8/10] Geleverd in de tijd die aangegeven was, zo niet sneller.
Communicatie [8/10] Erg klantvriendelijk en reageren bijna altijd erg snel.

Ben zelf ook erg tevreden over mijn ervaring met deze shop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nootfarmer