''Grote onderhoud'' en upgrades bij ReloadAirsoft

Mobius001

Member
27 jun 2014
5
0
Trophies
1
Ik heb mijn replica (Bolt B4 SOPMOD) een aantal weken geleden bij ReloadAirsoft gebracht want ik had aardig wat problemen gehad en kreeg een onderbuik gevoel dus wou ik dat er iemand die geen 2 linker handen heeft er na ging kijken. Ondertussen aangegeven dat ik een r-hop met m-nub wou en dat was allemaal prima.
Ik wou al een tijdje een andere RIS op zetten maar ik twijfelde heel erg. Na lang nagedacht te hebben heb ik besloten om het toch maar te doen aangezien ReloadAirsoft spullen van Madbull kan bestellen. 
Dus ik een mail gestuurd met de vraag of dat kon en natuurlijk kon dat!Ik kreeg een hele lijst met mogelijkheden dus ik had keus zat!
Nu kreeg ik vandaag een mail met een sneak-preview en dat ie misschien maandag al klaar is (We hadden besloten dat het 3 oktober zou zijn dat ie klaar was) Dus als het goed is is ie nog ruim op tijd klaar ook! *vreugde dansje*.
Ik kan gewoon niks anders zeggen dan dat ReloadAirsoft een geweldige service heeft! Echt top gewoon! Ik heb nog nooit zo'n goeie service gezien! Ze zijn zeer vriendelijk, luisteren goed naar je en denken ook heel goed mee! Je kan echt zien dat ze hier jaren ervaring in hebben en dat ze het ook echt goed willen doen! Ik heb alleen maar lof voor ze!

Hier is ie dan! 
72c5346b-7df5-42c9-8a23-cee751f3c5a2_zps1e4bb051.jpg
 
Thnx @Doron, wist niet dat ie niet zichtbaar was. Nu hopelijk wel.

Ik was voor de onderhoud 75 euro kwijt, is ie helemaal schoongemaakt, ingevet, geshimmed en gemaakt.
 
Ik vind 75 euro best aan de prijs voor schoonmaken en shimmen als ik eerlijk ben
 
@toothpick er was wat afgebroken in de gearbox (wat weet ik niet meer)

@Sander ze hebben de hele gearbox gecheckt en zo. Ik vind het nog wel meevallen. De werkuur zit er ook bij hè ;)
Ik kan het zelf allemaal niet dus dan betaal ik er liever wat voor dan dat ik het toch probeer en het flink kapot maak.
 
75,- is een hoop geld als je gewend bent alles zelf te doen.

Maar ik moet zeggen dat dit niet echt duur klinkt hoor;
-onderdeel vervangen
-shimmen
-smeren
-R-hoppen incl onderdelen.
-uurloon (+/- 1 uur á 35,-)

En helemaal als ie nu gewoon goed werkt en je er tevreden mee bent. Veel plezier ermee!
 
Ohh maar ik wist niet dat het r-hop materiaal er bij zat, dan valt het inderdaad wel mee.
 
De r-hop en m-nub zat er niet bij. Het is echt alleen de gearbox + de uurloon daar van
 
Tja, je kunt het zelf idd doen. Echter heb ik er simpel weg de tijd niet meer voor (onderhoud aan 2 replica's + mods)
Ik denk er ook over na om ze weg te brengen...
 
Ik heb vanavond een apparaat bij reload ingeleverd. Simpelweg omdat ik het misschien wel zelf zou kunnen, maar dan niet zo zeker ga zijn van de kwaliteit.. zeker als iets niet meteen lukt :p ik ben niet zo geduldig, wat dat betreft
 
Het kost je wel geld maar het kost je tenminste geen bloed, zweet en tranen haha
Je krijgt er geen spijt van!
 
Hoe kan het nu dat je bij Reload je replica achter kunt laten. Ik dacht dat je je replica enkel thuis mocht bewaren?
 
Reload airsoft is in het bezit van een groot wapenverlof, dus mag aan replica's sleutelen
 
@Bjorn Groen Airsofters noemen het geen wapens maar airsoft apparaten of replicas. Het zijn namelijk geen wapens en er zijn gevallen bekend van politie aan de deur omdat de buurvrouw de hele tijd gepraat over wapens hoorde :)