Gunfire pl

Tonny Toonen

Member
26 mei 2015
6
0
Trophies
1
Hallo allemaal ff een vraag heeft er iemand ervaring met bestellen via gunfire pl zo ja hoe is de service en kwaliteit van de zaak en de aeg's zit in dubio tussen 3 stuks bvd. 

In de grijze balk aan de rechterkant zit een zoekvakje. Als je daar "gunfire" invoert zal je zien dat veel van ons wel eens iets besteld hebben daar. Succes met je zoektocht. ;)

Mijn eerste replica komt daar ook vandaan. Ik was huiverig hoe dat allemaal in z'n werk gaat. Bij Gunfire.PL zit je gebakken. Na betaling netjes overal bevestiging, en 3 dagen later s'middags al binnen. Zo goed verpakt dat je hem van de trap zou kunnen laten stuiteren, en het ingepakte pakket is ook absoluut niet te herkennen als zijnde replica. Perfecte service :) 

Opzich ben ik best tevreden met gunfire : lekker goedkoop en snel.

Er zijn helaas ook nadelen, als je een stukke AA krijgt kan het zomaar zijn dat je 3 maanden aan het kloten bent om dat ding onder garantie weer die kant op te krijgen.

Het downgraden gebeurde in het verleden nog wel eens door gewoon een stuk van de veer af te knippen , wat als je het niet heel netjes doet schade aan je piston kan veroorzaken. ( ik weet niet of ze dat nu nog doen)

succes

Ik heb expres mijn replica in NL laten downgraden, omdat ik ook verschillende geluiden heb gehoord over wat ze er mee zouden kunnen doen. Ook als ze erg druk zijn, ff snel zo'n replica uit elkaar trekken, zo snel mogelijk downgraden en weer in elkaar drukken.  Maar dat weet je nooit 100% zeker. Daarom geen risico genomen en in Nederland laten doen :) Maar qua levering, tip top. 

Deze begrijp ik even niet......

Ik lees hier overduidelijk dat ze als een stel holbewoners met je spullen omgaan,maar omdat ze lekker snel en goedkoop zijn....zijn ze prima??.Vervolgens mag een Nederlandse handelaar je ellende oplossen..

Nergens staat hier volgens mij dat ze als 'holbewoners' met je spullen omgaan. Dat zou inhouden, dat ze volgens jouw interpretatie altijd zo met je spullen omgaan. Dat heb ik niet gezegd. Ik wilde het risico niet nemen dat het nodig was om mijn bestelde replica uit elkaar te halen. Dat doen we dan mooi zelf wel. Ik was wel heel erg tevreden over de manier van levering en inpakken. Netjes, verzorgd. Maar ik heb ooit op internet ervaringen van anderen gelezen, die dus wel de downgrade hadden gedaan en er niet tevreden over waren. En zo'n Nederlandse Handelaar heeft er in het ergste geval weer een klantje bij! ;)  

Bedankt Voor de info en als m'n nieuwe speeltje  gedownloade moet worden laat ik het gewoon in nl doen 

Hmmmmm ouwe stomp volgens mij lees je verkeerd.

Ik ben het eens met wat Strelok zegt.

Voor mij geld hetzelfde. 

Bij gunfire koop ik kant en klare zooi waar ze niet aan hoeven te zitten. Het downgraden en sleutelen aan die dingen doe ik liever zelf dan weet ik namelijk dat het goed gebeurt.

Moraal is dus : Als leverancier voor kant en klare producten neem ik graag spul van hun af. Als er gesleuteld moet worden doe ik het zelf.

Hey komt regelmatig voor dat ze bijvoorbeeld replica's voor wel €100,- of meer goedkoper verkopen dan Nederlandse winkels, dan heb ik er wel een klein knutselprojectje voor over. ;)

qua replica's bestellen heb ik geen ervaring bij gunfire..qua gear wel..Dat wa allemaal netjes verpakt en snel binnen...goed op de hoogte gehouden qua verwerken etc..

Ze bieden ook replica's aan die een 2de veer mee krijgen zodat je in een paar stappen van 340fps naar 260fps om kan bouwen dus ik snap het probleem niet helemaal om zomaar een veer af te knippen 

Zoals ik zei, deden ze dat in het verleden wel, hoe het nu is weet ik niet. Waarschijnlijk omdat ze zo snel geen replacement op voorraad hadden ofzo?