H&K Battle Bio 6mm BB's 0.30 g

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Kon van iemand een zak kopen van bovengenoemd merk , erg weinig over gehoord , iemand enige ervaring mee ?

Ik ben net zo benieuwd als jij eigenlijk.. ;)
Maar dit is de eerste keer dat ik er van hoor.

Ze zijn rood en zwart? Ik dacht dat een aantal velden hier moeilijk doen ivm dieren en daarom alleen wit, grijs en licht bruin willen? Zwart is trouwens rot om te zien op elke schemerige plek en rood zal ook niet fantastisch zijn lijkt me, daarnaast is het maar de vraag hoe Bio ze zijn en zullen ze weer niet op alle velden toe zijn gestaan.

Ze zijn rood en zwart? Ik dacht dat een aantal velden hier moeilijk doen ivm dieren en daarom alleen wit, grijs en licht bruin willen? Zwart is trouwens rot om te zien op elke schemerige plek en rood zal ook niet fantastisch zijn lijkt me, daarnaast is het maar de vraag hoe Bio ze zijn en zullen ze weer niet op alle velden toe zijn gestaan.

Nee precies ik laat het maar even voor wat het is

Ik ben zelf nog steeds op zoek naar een fel gekleurde BB (oranje bijvoorbeeld) om ze als "tracers" te gebruiken. Vooral om aan te geven let op je magazijn is bijna leeg. De eerste 30 BB's die er in gaan zijn dan oranje en de rest daarna moet dan wit zijn.

Maar rode en zwarte lijken me voor dat doeleinde niet handig. Met idd de vraag hoe bio ze zijn.