H&K M27 IAR upgrades?

Nathaniel

Member
14 mrt 2018
10
2
Trophies
2
Goede avond,

Mijn replica wil ik graag upgraden maar door de vele topic's zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik heb de (aeg) umarex hk m27 iar(europa versie) maar ik weet dus niet echt waarmee ik het beste als eerst mee kan beginnen voordat ik mij gearbox en dergelijke te veel ga stressen of iets.

Als iemand mij hierin wijzer kan maken graag

Groetjes,
Nathaniel

Wat @Rebelattack bedoelt is welke prestaties wil je verbeteren?? Wil een snellere rof of juiste een snellere trigger response? En wil je ook meer range en betere grouping? En welke range dan? Op welke afstand wil je nog een bepaalde grouping? Afhankelijk van deze vragen krijg je (in kleinere mate) verschillende upgrades

Wat @Rebelattack bedoelt is welke prestaties wil je verbeteren?? Wil een snellere rof of juiste een snellere trigger response? En wil je ook meer range en betere grouping? En welke range dan? Op welke afstand wil je nog een bepaalde grouping? Afhankelijk van deze vragen krijg je (in kleinere mate) verschillende upgrades
Owke vandaar haha naja ik speel vaak bij the chambers/balls and arrows/bunkerhill en andere grote outdoor velden dus liefst long range en een betere grouping de grouping zou ik liefst tot een mid range /long range willen hebben als dat mogelijk is.
Ik hoop dat dit beetje duidelijker is kwa internals weet ik er niet veel vanaf en de mogelijkheden of woorden als grouping(had het ff snel op google opgezocht)

Dus de trigger response en rof vind je op het moment prima? Dan een flat hop, betere barrel en air seal optimaliseren, voor de rest kun je het shimmen en de AOE corrigeren voor duurzaamheid.

Dus de trigger response en rof vind je op het moment prima? Dan een flat hop, betere barrel en air seal optimaliseren, voor de rest kun je het shimmen en de AOE corrigeren voor duurzaamheid.

De trigger response en rof vind ik fijn ja, dan ga ik kijken naar die parts, bij de aankoop van mn replica is mij verteld dat ik zelf shimmende gears heb dus dan hoeft ik dat niet meer te doen toch? Dankjewel voor jullie hulp

Dan hoef je aan de motor en gears niets te doen. Ik was vergeten dat er self shimming gears in zitten, het is dat je dan niet alle gears kunt shimmen, maar het self shimming principe is niet zo goed als het zelf doen, gezien die veertjes niet super sterk zijn en op den duur ook hun kracht verliezen.

Dan hoef je aan de motor en gears niets te doen. Ik was vergeten dat er self shimming gears in zitten, het is dat je dan niet alle gears kunt shimmen, maar het self shimming principe is niet zo goed als het zelf doen, gezien die veertjes niet super sterk zijn en op den duur ook hun kracht verliezen.

Dan kan ik het beste na half jaartje a een jaar het vervangen (ik skirm om de 2 weken)

Zou beginnen met een maple leaf bucking icm maple leaf concave nub. Kost je 15euro en zal je gelijk extra range geven.

Wellicht een zci barrel of als je wat meer budget hebt een maple leaf crazy jet barrel.

Denk dat dit aardige upgrades zijn om mee te beginnen. Gearbox zou ik even mee wachten en eerst wat meer lezen over de gearbox voordat je hem open trekt ;)

Zou beginnen met een maple leaf bucking icm maple leaf concave nub. Kost je 15euro en zal je gelijk extra range geven.

Wellicht een zci barrel of als je wat meer budget hebt een maple leaf crazy jet barrel.

Denk dat dit aardige upgrades zijn om mee te beginnen. Gearbox zou ik even mee wachten en eerst wat meer lezen over de gearbox voordat je hem open trekt ;)

Ga ik daar ook even naar kijken thanks :)

M'n replica schiet op dit moment 245fps kheb thuis een nieuwe prometheus spring liggen m100 is het handig om die erook in te zetten of kan ik daar beter mee wachten?