H&K Umarex G36c Sportline

Duncan

Member
17 jul 2014
8
0
Trophies
1
Oké, voor dat ik start wil ik zeggen dat dit apparaat een ontzettend budget ding is.

Conclusie:
Ik gooi met die reden de conclusie nu maar even bovenop,Leuk ding. Ik heb er tot nu toe zelfs minder problemen mee dan met mijn goede AA. Zoek je een backup of een uitleen AA is dit een geschikt apparaat! Al is 'ie van 100% plastic en schiet 'ie 330 fps is het een goed prijsje voor een AA van deze kwaliteit. 

De H&K Umarex G36C Sportline staat nu op Gunfire.pl voor €140,-



Voor degene die zo'n apparaat zoeken, hier de review:
(Ik houd bij deze review in gedachten dat het een goedkope AA is)
De Umarex G36C is een AA wat de licentie van Heckler en Koch draagt. Het is een bijna Full plastic apparaat. De RIS rails zijn wel van metaal. Wat de AA een lekker gewichtje houd om vast te houden! (2,1 kg)
Zo kreeg ik 'm binnen:
X55vEgY.jpg



Het mooie van deze AA is dat er een accu en lader bijzit. De lader heb ik direct in een hoekje gemikt. maar de accu is een fatsoenlijk ding die nieuw €20,- zijn. Dus die kan je in je zak steken! Goede deal denk ik zo! Eigenlijk is het apparaat dan nog maar €120,- 


De G36c heeft een Folding stock wat het een leuke AA maakt voor indoor én outdoor! Vooral omdat mijn andere AA een best lang ding vind ik dit persoonlijk een pluspunt. Uitgeklapt is hij 72 cm. Ingeklapt slechts 51!
0sFdXAZ.jpg



Hij schiet rond de 330 FPS wat het aardig maakt voor indoor skirms. De trekker moet je wel ver naar achter trekken voordat hij begint te schieten. maar wat verwacht je voor dat geld :) De outer barrel hangt wat losjes in de handguard. Daardoor schiet hij niet zo precies. En de accu gaat er maar net in. Het is wat proppen de 1e keer, maar je krijgt er gevoel voor. G36 gebruikers kennen het probleem denk ik.
Na 1 skirm is de Cockinghandle afgebroken. Nu gebruik ik dat ding nooit, en kan je keurig bij de Hop up zonder dat ding. maar toch. Als iets afbreekt zegt dat iets.
Dit ding:

46m5C32.jpg




Mijn personalisatie:
Na een skirm spelen heb ik besloten om de goedkope look van al dat plastic weg te spuiten met een laagje verf. Op Pimp My Gun heb ik een leuke look ontworpen. (www.pimpmygun.doctornoob.com)
zyXJKna.jpg

Ef1L0XU.jpg

OwHQk35.jpg



Ik vind zelf dat een laagje verf de AA goed heeft gedaan! En ik denk dat ik nog wel even met dit apparaat kan doen. Als ik hem maar niet laat vallen :)






Bronnen:
http://gunfire.pl/product-eng-1152205098-H-K-G36C-Sportline-subcarbine-replica.html
www.pimpmygun.doctornoob.com
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik zie dat de Pimp My Gun link dood is. En ik kan de review niet meer aanpassen (?)</font>

<font face="Arial, Verdana" size="2">Linkje:</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">http://pimpmygun.doctornoob.com/app.php</font>
 
Mooie review ik ben het er zeker mee eens, dit was mijn eerste replica, en ook een van de mooiste vind ik zelf. ik had nog een vraag over je magazijnen, ik zoek zelf nog magazijnen voor deze replica, enig idee van welk merk ik die moet zoeken? of dat ARES of UFC mid-caps er ook in passen? (ik hou neit zo van high-cap)