H&K UMAREX MP7 AEG Schiet niet out of the box

Damian

Member
13 apr 2021
7
0
Trophies
1
Hi all,

Ik heb eergister de H&K UMAREX MP7 A1 AEG gehaald. Ik sluot hem aan op de geadviseerde batterij (7.4v 1100mah) begin te schieten maar er komt niks uit de replica. De replica jammed volledig en bbs blijven vastzitten.

Ik haal het magazijn er uit en er vallen er 3 of 4 uit.

Weet iemand hoe dit komt? Ik heb veel geld betaald voor deze replica en hij heeft geen een keer geschoten. Gloedje nieuw en gelijk al een probleem. Wat kan ik hiermee en waar ligt het aan?

Hulp word gewardeerd!!
 
Zit de hop-up wel recht en zit hij niet dicht?

Aan de andere kant: als hij nieuw is, dan heb je garantie en dan zou ik gewoon terug gaan naar de winkel, voordat je zelf gaat sleutelen.
 
Staat de hop-up inderdaad niet helemaal naar beneden gedraaid, waardoor er geen BB's uitkomen en deze direct jammen?

Anders inderdaad rechtstreeks terug naar de winkel. Garantie is garantie....
 
Dat er 3 of 4 BB's uitvallen als je het magazijn er uit haalt is normaal. Probeer hem eens op full-auto te zetten? Of doet ie dat ook niet?
Hoor je de motor/gearbox wel??
 
Dat er 3 of 4 BB's uitvallen als je het magazijn er uit haalt is normaal. Probeer hem eens op full-auto te zetten? Of doet ie dat ook niet?
Hoor je de motor/gearbox wel??

Inderdaad, 'schiet' hij wel zonder magazijn en bb's? als hij ook niet dry fired heeft de hopup checken geen zin.
Als hij dit wel doet inderdaad de hopup helemaal open draaien om te kijken wat er dan gebeurt.

Als dit het niet is zou ik er mee terug gaan, hem open schroeven en je garantie kwijt zijn is het niet waard zo kort na aankoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tracker