haakse motor connectors

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.448
660
Trophies
25
Ik was laatst opzoek naar haakse motor connecoren voor mijn ICS L86. Met moeite kon ik deze vinden op enkele sites en dan werd er vaak ook nog onnodige extra dingen bijgeleverd zoals krimpkous (wat ik al genoeg heb). Ook prijzen waren aan hoge kant.


Om andere niet zo lang te laten hoeven zoeken danwel onnodig veel uit te geven deel ik dit bericht met jullie.


Ik kwam via www.conrad.nl namelijk bij de juiste haakse connecor en heb daar bij besteld. gelijk 10stuks zodat ik voldoende heb.


Ben je zelf opzoek naar connectoren kijk hier dan eens. Kans is groot dat je ze goedkoper hebt dan een airsoft site.
 
Voor dat soort dingetjes zou je ook prima langs de lokale elektraboer / hobbywinkel kunnen gaan hoor. Dat zijn vaak vak idioten die je graag uitgebreid helpen en adviseren en mocht je geen amp tang hebben maken ze ze nog voor je vast ook.
 
alleen zitten die niet net als een supermarkt in elke gemeente ;)
 
Dat klopt, maar soms weet je zelf niet wat er allemaal bestaat aan hulpstukjes etc en dan is het erg makkelijk om zo'n winkel op te zoeken en het voor te leggen. Ik bedoelde ook niet dat het per se handiger is maar omdat je aangaf dat je het moeilijk kon vinden op internet. In dat geval kan zoiets goed werken. Als je niet weet hoe iets heet maar je kan het wel omschrijven is googelen wel lastig. En ik denk dat het nog wel meevalt hoe ver weg de dichst bijzijnde is.