Half face mask

Tarzann

New Member
8 okt 2014
3
0
Trophies
1
Yoow mensen, 
Ik heb eergister een half face mask gehaald om m'n gebit te beschermen, nu merk ik dat hij erg hard op m'n gezicht drukt waardoor praten soms wat lastig is. Nu probeer ik hem wat losser te maken maar dan ben ik bang dat hij tijdens het gebruik er van afvalt, omhoog schiet etc.. 
Iemand die er ook één heeft en toevallig een oplossing heeft? of moet je er gewoon aan wennen? 
Groeten, Tarzann!
 
Ligt er aan welk model. Ik heb er zelf ook een (geen idee welke, heb hem van een mede ACN'er gekregen), en ik heb er zelf nooit last van.
 
@Tarzann, Kun je een linkje geven naar je facemask? Of desnoods een foto maken oid? :)
@Evin, je plaatje werkt niet, geen domein resolve.
Ik heb ook nog een face mask nodig. Wat voor een heb jij Evin? Bij de Balls & Arrows intro dag vind ik de leen mesh mask erg strak zitten. Heb er meerdere geprobeerd maar geen eentje zat echt lekker.
 
Face Masks worden naar een standaard mal/vorm gemaakt. Het is volgens sommigen de bedoeling dat je ze verbuigt naar de vorm van je eigen gezicht. 
Ik heb die van mij bijvoorbeeld iets meer naar binnen gebogen zodat ie wat beter blijft zitten. Bij jou zou je hem dan juist iets naar buiten moeten buigen. <div>
Doe dit wel voorzichtig, ik weet niet zeker hoe makkelijk zoiets breekt :p Ik heb gewoon rustig aan stukje bij beetje de hoeken naar binnen geduwd bij mijn masker. </div>
 
Mesh maskers kan je zonder problemen naar je eigen hoofd vormen.
Zolang je er geen haakse hoeken in fout kan je bijna alles weer terug buigen.
Deze hebben wij:  http://www.aliexpress.com/snapshot/288076453.html
Wij hebben bij onze mesh maskers in het kuiltje bij de neus, wat foam tape geplakt.
Dit voorkomt dat je aan het eind van de dag een dik gaas afdruk op je neus hebt staan en zit wat fijner.
Verder zijn die dingen volgens mij niet bedoeld om comfortabel te zitten, maar om je gezicht te beschermen ;) haha Je kan er hoog uit voor zorgen dat het ongemak meevalt.
Greetings
 
@Tarzann, Kun je een linkje geven naar je facemask? Of desnoods een foto maken oid? :)

Het is deze: http://www.benscore.com/Fostex-Airsoft-beschermingsmasker-woodland-camo-p-27984.html
Maar als je ze naar bedoeling goed kan verbuigen zal ik er wel even naar kijken. Iedereen i.i.g. bedankt ;)
 
Ik heb zelf een besteld via aliexpress.com. Je hebt daar meerdere varianten en vaak worden ze nog gratis verzonden ook. Tis wel even geduld hebben want je hebt het spul niet binnen een week. Het masker zat bij mij dubbelgevouwen in een enveloppe. Deze heb ik zelf naar mn gezicht gebogen/gevormd en zit mij nu comfortabel. Geen last van drukkende gedeeltes o.i.d. 
 
Ik heb 2 mesh maskers. De eerste zit voor geen meter en zit vast met 2 straps. 1 gaat boven op je hoofd en de ander achter je hoofd. Het zit voor geen meter.
 Mijn 2de mesh heeft 1 strap en komt van taiwangun. Die zit helemaal prima.