Hallo allemaal!

Raoul

New Member
11 aug 2017
1
1
Trophies
2
Hallo allemaal,

Mijn naam is Raoul, ik ben 44 jaar oud en woon in Zwaag (Hoorn). Ik ben onlangs lid geworden van de NABV en heb om te beginnen een sidearm gekocht (CZ SP-01 Shadow GBB). Binnenkort ga ik met vrienden bij Balls en Arrows voor het eerst een Skirm doen en daar heb ik heel veel zin in. Ik weet zeker dat het mij enorm gaat bevallen, dus de volgende stap wordt dan het aanschaffen van een AEG. Ik heb al flink wat reviews op het YouTube kanaal van ACN gekeken en ik denk dat ik ga beginnen met een model van Specna Arms. Ik hoorde ook ergens in de reviews dat ACN zo nu en dan intro dagen organiseert. Ik zou daar graag een keer aan deelnemen. Als iemand mij kan vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg, dan hoor ik dat graag :).

Ik zie er naar uit om zeer actief te gaan zijn in de Airsoft sport en hoop jullie allemaal een keer tegen te komen.

Tot snel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
welkom!

Qua introdagen: dit forum in de gaten houden en je inschrijven voor de acn nieuwsbrief. Dan krijg je vanzelf een mail wanneer ze weer een introdag organiseren.
 
Welkom Raoul. En wat Maffo al zei. Mocht je nog tips nodig hebben als beginnende airsofter, dan kan @Maffo je een prachtige lijst met leesvoer geven.
 
Awesome! Veel plezier bij Balls and Arrows ^_^
 
Welkom,
Veel plezier bij b&a.
Ik heb toevallig een huis gekocht in zwaag, woon nu nog op de kersenboogert.
Dus mocht je met vragen zitten stel ze gerust.